Sevimli bir yaratık. Minik bir yavru sahipledirmek isteyen ulaşsın. Bir aydir sokakta yavru kedi ariyorum. Bulsam hemen goturcem eve de yok hiçbi yerde. Saklaniyo mu napiyo namussuzlar.
zaman zaman resmen canımın çektiği hayvan. görür görmez bacaklarıma dolanışı, avuçlarım arasına aldığım minik suratı, şaşkın şaşkın bakan gözleri, sırtını okşadıkça mayışması, anlayamazsınız..
dünya kedi dolu ama çok istememe rağmen bi kedi yavrusuna sahip olamadım.
sokaktan alayım diyorum sokağa çıkacak seviyeye gelene kadar biraz büyümüş oluyorlar yabanileşiyorlar, insandan korkuyorlar kaçıyorlar yakalayamıyorum. yakalasam bile evde durmaz artık o.
birilerinin ev kedilerinin yavrularını alayım diyorum ama herkes kedisini kısırlaştırmış kimsede artık yavru kedi yok. hatta barınaklarda bile hepsini kısırlaştırmışlar barınaklarda da artık yavru kedi yok.
satın almaya gelince, kediyi ticaret malı yapmak caiz değildir kedi şerefli bir hayvandır mal değildir hakkında hadis-i şerif vardır o yüzden buna alet olmak istemiyorum yani bu alternatif de kapalı.
12 sene geçmesine rağmen hala evden kaçmak için türlü planlar yapan, ön patileriyle dış kapı anahtarına tutunup çevirmeye çalışan, başarısız olunca yarım saat vıdı vıdı eden, asil bir soydan geldiği için kuru mamanın yüzüne bakmayıp tanesi 5 TL olan tek kullanımlık yaş mama isteyip ocağıma incir ağacı diken ve sonunda ismi Rıfkı olup kendisi dişi olan sevilesi aile ferdi.
-ohh besle beni.
-çek şu pis ellerini üzerimden!
-kumumu temizle sıçamıyorum.
-ya sen ne hakla benim karnımı okşarsın !?
-tamam azıcık sevebilirsin.
-yeter!
-uyan hadi acıktım.
-yatağına sıçayım da gör.