Mıncıklanası (karşılığında minik pençeden fena tırnak yeme ihtimalinizin olduğu), mırlamalarıyla huzur veren hayvanlar. Sinir etmesi de çok hoştur; kızınca çok tatlı olurlar. Müthiş canlılardır.
ulan galiba bu hayvan ırkının insanlardan daha çok fotosu var.
artık bazı kedileri gördüğümde ulan bu kedi mi ha tanıdım bunun başka bir fotosu vardı diyorum.
bir hayvan değilde teknoloji ile beraber bir ayfon gibi obje oldu çıktı lan paticik.
yok düşerken, yok sıçarken, yok kaçarken..
günün birinde evrimsel bir dile geliş olursa diyecekleri tek şey,
"yeter ulan şaklaban yerine koyduğunuz avradınısiktiğimin insan mahlukları!!!!!"
Düşüncelerini hiçbir zaman anlayamayacağımız dünyalar tatlısı şey.
Kafası gerçekten ilginç çalışıyor. Masanın üstündeki cam bardağı patisiyle yere iteleyecekken ona hayır derseniz önce bi bakar sonra hiçbir şey olmamış gibi atar aşağıya.
Camdan aşağıya pisi pisi derseniz yukarı size bakarak yürür önündeki boşluğu görmez o boşluğa düşer. Sonra hiçbir şey olmamış gibi kafasını o boşluktan çıkarıp size bakar.
Gece uyurken odanıza almanız konusunda diretir aldırır kendisini. Uykuya yeniden dalarsınız. Bi anda ayağınızın küçük parmağında bir acı ile uyanırsınız. Bunu neden yapıyorlar anlamıyorum. Ölen kedim öyleydi en azından.
Yine sabahın ilk ışıklarında yorganın altından ayaklarıma saldırıp bir güzel korkutmuş olan hayvandır. Eve en çok yakışan minnoş mu minnoş sürtünmeleriyle oyun oynarken dağıttığı eşyaları bile size unutturabilecek potansiyaldedir. Odaların kapısı tam kapalı değilken patisiyle çekerek açmayı öğrenebiliyorlarmış.