dünya kedi dolu ama çok istememe rağmen bi kedi yavrusuna sahip olamadım.
sokaktan alayım diyorum sokağa çıkacak seviyeye gelene kadar biraz büyümüş oluyorlar yabanileşiyorlar, insandan korkuyorlar kaçıyorlar yakalayamıyorum. yakalasam bile evde durmaz artık o.
birilerinin ev kedilerinin yavrularını alayım diyorum ama herkes kedisini kısırlaştırmış kimsede artık yavru kedi yok. hatta barınaklarda bile hepsini kısırlaştırmışlar barınaklarda da artık yavru kedi yok.
satın almaya gelince, kediyi ticaret malı yapmak caiz değildir kedi şerefli bir hayvandır mal değildir hakkında hadis-i şerif vardır o yüzden buna alet olmak istemiyorum yani bu alternatif de kapalı.