kedimle evimi paylaşmaya başladığım ilk günlerde, bir kediyle yaşamaya alışık değildim elbette, kos koca şef bıçağını mutfak tezhahında bırakıp yatmışım, bu meraklı taze de gece tezgahta volta atarken bıçakla birlikte yere düşmüş ve bıçak vücuduna biraz zarar vermişti, güzelce kesmiş kendini şapşal...neyse ki artık alıştım, satır, bıçak, keser ne kadar kesici alet varsa hepsi dışarda, benim şapşal uzak duruyor her şeyden...
Onca zaman besleyip beni terkeden hayvan.ama olsun 'bir erkek kedi sevdim' hayatımda.Nankör mü yok diyemem doğası gereği öyle yani siklemiyor sadece.Baktın,sevdin büyüttün sikimemi giderim diyor.Hemde ardına bile bakmadan.Ya tamamda insan bi eyvallah der.(pardon hayvan)
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1899890/+
Adana'da bir yerde topluca kedi zehirlemişler.Görünce yıkıldım.
Yazık günah değil mi?
Bu kedi senin anana mı küfretti?
Piçlerine mi saldırdı?
Sokakta yolunu kesip senden haraç mı istedi ne yaptı bu günahsız size ne yaptı!!
Ona bu acıyı çektirecek kadar mı vicdanınızı kaybettiniz!
Geçen gün baya okşadım sevdim kucağımda uyuyakaldı. Uyanmasın diye ellerimi hareket ettiremedim, kafamın arkasını kaşıyamadım. Neyse bunu yavaşça uyandırıp saate baktığımda tam 1 saattir onu sevip okşadığımı gördüm. Belime ve kalçama ağrı girmişti.
Böyle güzel, temiz, zararsız, masum güzel varlıkları öldürmek için insanlıktan çıkmış olmak gerekir. Yazıklar olsun. Allah hesabını sormayacak mı? Can o can can!
acıkmadan acıkmaya gelip türlü şirinlikler yapıp yemeği yedikten sonra arkasına bile bakmadan gidince gözden düşen hayvandır. inek bile daha canayakın, sevdiriyor kendini.