Geçen gün baya okşadım sevdim kucağımda uyuyakaldı. Uyanmasın diye ellerimi hareket ettiremedim, kafamın arkasını kaşıyamadım. Neyse bunu yavaşça uyandırıp saate baktığımda tam 1 saattir onu sevip okşadığımı gördüm. Belime ve kalçama ağrı girmişti.
Böyle güzel, temiz, zararsız, masum güzel varlıkları öldürmek için insanlıktan çıkmış olmak gerekir. Yazıklar olsun. Allah hesabını sormayacak mı? Can o can can!