Şunu gördüğümden beri yutkunamıyorum. Allah senin belanı versin lanet insan bozuntusu. Cins kedi aldı diye sokağa atmış bu yavrucakları. Sürekli miyavlıyorlarmış. istanbul'da olsam mutlaka giderdim ama o kadar uzağım ki. Belki buradan biri görür de güzel yüreğini açar kim bilir?
Şimdi gelelim bu ve bunun gibi insan artıklarına. Süs olsun diye kedi alıp sonra daha güzelini bulunca veya kedi büyüyünce sokağa atan haysiyetsiz şerefsizlere. içimden neler geçiriyorum buraya döksem sözlük hesabım kapatılır. Umarım o hayvanlar gibi ölüme terk edilirsiniz. Umarım onları bıraktığınız gibi yarın bir gün çocuklarınız da sizi sokağa atar. Umarım dermansız hastalıklara yakalanır da inim inim inleye inleye geberirsiniz taş kesilesice şerefsizler.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1913661/+
Bugün bir ilan sayesinde farkettim bu kediciği,bu soğukta napar diyip gittim direk yanına.otoparkın önüne bırakmışlar.Giderken bu kadar kötü bir durumda olduğunu bilmiyordum.Arka ayaklarının üstünden geçmişler arabayla yüksek ihtimal his var ama hareket edemiyor.Ağzı ise darbe almış.Bu insanları anlamıyorum bu nasıl bu kadar vicdansız ve kötüler.Su bile içiremedim tek dileğim sabaha kadar yaşaması ve onu kliniğe yetiştirebilmem.
Umarım yaşarsın küçüğüm,önünde kocaman güzel bir hayat olur.Sana bunu yaşatanlar da umarim Allahlarından bulur ve beterini yaşarlar.