iki gündür çalıştığım dershaneye gelerek beni benden almış tatlışlardır, saniyede bulunulan ortamın atmosferini değiştirip gülümsetiyor insanı bu canlılar.
uzun süre ilgilenilmediği,kucağa alinmadığı zamanlar miyavlayıp duygu sömürüsü yapan ama kucakta olmayı da sevmeyen biraz dengesiz ama olmazsa olmaz olan canlıdır.
besleyen her insanın ailesinin en önemli fertlerinden biridir. benim de 10 yaşında kedim var resmen onla büyüdüm ve orospu çocuğunun biri gelip arabasıyla ezmiş insanı kötü eden bir durum.
şuan 3 yavru kedim var gerçekten şunu farketmişsinizdir her kedinin bir kişiliği var. çok ilginç hayvanlardır.
Bir hayvan ancak bu kadar sevimli, herkesi yola getiren ve masum bakışlarla suratına bakarak yaptığı bütün tırmık izlerini unutturabilecek potansiyele sahip olur. Yalnız kediyi beslemek için alırsınız ama aslında o sizi besler. Evde efendi artık odur. Kölelikte mutluluklar kedi beslediğimizi düşünen bizlere.
iyi ki var. beni mutlu eden, işten geldiğimde stresimi alan, dudaklarına yapışıp öpücükler kondurduğum, göz göze geldiğimde huzur bulduğum sarman kedim simit. iyi ki var. bence bu dünyadaki en müthiş yaratıktır kedi. sokaktan bir tane alıp sahiplenin bir tane derim. hayatınız güzelleşir. hem de sokaktaki cefa çeken, aç, susuz, muhtaç kedilerden eksilmiş olur. hem de siz mutlu olursunuz. win win.