kedi

entry5294 galeri ses4
    2329.
  1. iyi ki var. beni mutlu eden, işten geldiğimde stresimi alan, dudaklarına yapışıp öpücükler kondurduğum, göz göze geldiğimde huzur bulduğum sarman kedim simit. iyi ki var. bence bu dünyadaki en müthiş yaratıktır kedi. sokaktan bir tane alıp sahiplenin bir tane derim. hayatınız güzelleşir. hem de sokaktaki cefa çeken, aç, susuz, muhtaç kedilerden eksilmiş olur. hem de siz mutlu olursunuz. win win.
    2 ...