besleyen her insanın ailesinin en önemli fertlerinden biridir. benim de 10 yaşında kedim var resmen onla büyüdüm ve orospu çocuğunun biri gelip arabasıyla ezmiş insanı kötü eden bir durum.
şuan 3 yavru kedim var gerçekten şunu farketmişsinizdir her kedinin bir kişiliği var. çok ilginç hayvanlardır.