Tatlı, sevimli hayvan bir zamanlar kedim vardı çok güzel birşeydi zaten bazen doğru bulduğum bir şeyi eklemek isterim. "hayvanlar insanlardan daha iyi dostlardır"
öpüşülesidir. o peace sembolü şekli kıvamındaki ağız yapıları çok komik çünkü. bi de o patileri ve patilerini yalarken göz ucuyla sizi kesmeleri. bi de o komik yuvarlak kafalarını sürtüverişleri. en sevdiğim de sevgilerini çok güzel belli edip bi yandan da sizi hiç umursamayışları. aradığım geniş ilişkiyi bunlarda buluyom.