önceden geniş aile gibi komediler, öyle biz geçer zaman ki gibi dramalar yapan kanaldı. fakat şimdi bu kaliteden çok uzaklar. eski şaşalı günleri geride kaldı. kore dizisi yapa yapa dibi gördüler.
irfan değirmenci'yi sosyal medya hesabından paylaştığı referandum oyu sebebiyle işten çıkarmış ve bunu da "tarafsızlık" ilkesine dayandırmış yarak kürek tv.
ulan dingiller! adam sosyal medya hesabından, yani özel hayatından tarafını belli etmiş. adamın siyasi görüşü de mi olmayacak! ki hayır demek belli bir siyasi görüşle de alakalı değil. sunduğu haberde hayır diye mi bağırmış! kendi twitter hesabından paylamış. bu seni zerre alakadar etmez. giydiği dona da karışamazsın! vereceği oya da!
bu adam kanal d ile sözleşmesi var diye referanduma katılmayacak mı?
doğan medyanın patronu aydın doğan denilen adam vakt-i zamanında ülkenin başbakanını azarlayacak kadar had hudut bilmez biriyken, akp iktidarı bunu ehlileştirdi diye seviniyorduk. fazla ehlileştirmiş demek ki bu da yandaş olmuş.
nedendir bilmem içimde bir his var. akp bir şekilde kanal d, hürriyet ve postaya el koyacak. iktidar yalakalarından biride bu kanalları satın alacak böyle olursa şaşırmasın kimse.
Ramazanda ibretlik yayınlar yapan kanal. Çıplak kadın varken istanbul için iftar vakti diyor sonra ezan bitiyor zenciler adama sarkıyor. iyi trollüyor müslümanları.
genç türkiye zirvesi'ne katıldığımda kaldığım otelin odasından böyle görünen kanal. ilk anda fark etmemiştim; ama instela'dan bir yazar ile etkinlikte tesadüfen karşılaşmıştık ve yemekte bana odamdan bakılınca ne göründüğünü sormuştu. ben de "binalar görünüyor." demiştim. çünkü daha yeni gelmiştik o gün ve geldiğimizde hava tam kararmadığından, kanal d pek belli olmuyordu. odaya dönünce ise tekrar baktım ve hava iyice kararmış olduğu için kanal d tam belli oluyordu ışıl ışıl. ben de böyle fotoğrafını çektim; geçen yıldan bir karee: https://galeri.uludagsozluk.com/r/1438416/+