kanal D'yi seviyorum. ama maalesef şu sıralar inanılmaz saçma diziler yayınlamaya başladılar. bkz: hayat şarkısı. favori kanalımdı, artık değil. gözümden düştün kalan D
Bazı geceler yayınladıkları üçüncü sınıf korku filmleriyle -ki bunlar genelde insanların kimi zaman bir yere kapanıp kimi zamansa bir yere kapanmadan sırayla öldükleri tarzda oluyor- beni mutlu eden kanaldır.
Kolay kolay korku filmi izleyen bir insan değilim çünkü korkuyorum*. Ama bu gece kuşağında yayınlanan filmleri seve seve izleyip sonrasında geceleri korkmadan uyuyabiliyorum. Bak mesela şu an dehşetin gözleri diye bir rezalet var, ne güzel vakit geçirtiyor. Teşekkürler kanal d.
Edit: bir ara sürekli yayınladıkları müzik gruplu, soliste aşık olan kızın katil çıktığı bir efsane vardı, aklıma geldi duygulandım bak. Hey gidi.
Haberleri ile havuz medyasında yüzen uyduruk kanal.
Dusuk profilli Başbakan'ınız cok iyi bir laf etmis gibi acil servislerde herkes izdivaç yapmaya gidiyor diye haber yapıyor.
Acil servislerin bosuna meşgul edilmemesi gerektigini dayir söylem yok tabi .
ikinci uyduruk haberinde ıssız kalan kici 2300 tl maaş alıyormuş iskurdan diyor. iskurun iskur eğitimi ile birlikte.
iskurun is bası egitiminde yatan sigortanın sadece genel sağlık sigortası olduğunu.
En yüksek işsizlik maaşını Alman icin eski maaşının ne kadar olmasi gerektigini kaç gün prim ödemesi gerektigini söylemiyor.
Yapacağın haberi sikeyim dediğim haber kanalı.
"Bir toplum nasıl uyutulur" misyonuyla çıktıkları yolda gayet başarılı olmaktadırlar. Uyutmasının dışında toplumun ahlâkî değerlerini de zedelemektedirler.
sadece bizim televizyonda mi oluyor acaba diye düşündüğüm bir durum mevcut kendilerinde.
mesela dizi izliyorsunuz ses normal bir ayarda 10 diyelim karakterlerin konuştuklarını arkadaki fon müziğinden anlayamıyoruz. sesi biraz yükseltince de ses çok çıkıyor.kafam da deli sorular ?