kanal d

entry439 galeri
    392.
  1. Ben mi yanlış duyuyorum şu an yayınladıkları yabancı filmde tüm "aman tanrım" bağırışlarında "tanrım" kelimesinde sesi kısıyorlar mı?
    0 ...