son dönem dizileriyle kabak tadı vermeye başlayan kanalı aydın doğan iyi kitledi dedirtmiştir. kanalda herkes kovulmayı bekliyor diye bir haber duydum. bu psikoloji ile çalışmak çok kötü değil mi ya.
demirören'e satılmadan önce akapelilerin sürekli yuhaladığı kanaldı. dizideki en küçük bir sahnede dahi havuz medyasının gazete ve televizyonları tarafından topa tutulurdu bu kanalımız. sonra akapenin hedefindeki adam aydın doğan bence istemeyerek de olsa elindeki medyayı akp yandaşı demirören'e sattı. akapelilerin sesi kesildi çünkü artık yeni bir 3 maymunu oynayan kanal daha eklenmişti listeye. şimdi aynı tantana fox için yapılıyor. ne yapıp edip fox'u ya türkiye'den kovacaklar ya da fatih portakal'ı attıracaklar kanaldan yeni karın ağrısı da bu sanırım.
doğan grubundan nefret eden akp iktidarının isteği doğrultusunda siyasi baskılar neticesinde demirören ailesine kamu bankalarından kredi kullandırılarak (zorlanmadan kolayca ödemesi için) satın aldırılan televizyon kanalı. ayrıca kanal d ile birlikte gruba bağlı hürriyet, posta, milliyet, vatan gazeteleri ile haber kanalı cnntürk, müzik kanalları dream tv, dreamtürk tv, radyo d, cnn radyo ve doğan haber ajansıda demirören grubuna geçmiştir.
Solcuların biz izlemiyoruz öyleyse kimse izlemiyordur yanılgısına düştüğü kanal. Seçimde de aynı bunlar. Cihangirde kafede anket yapıyorlar sonra yüzde 46 görünce vovvv bu nasıl oldu mk?
Yunanistan'la aramizin kötü olduğu düşmanlık olduğu günlerde
Tutup sanki dalga geçer gibi (bkz: Herkül:efsane başlıyor) adlı Yunan efsanesi filmini veren o çocuğu kanal..
Amk dünyada ve türk sinemasında yüzlerce binlerce film dizi vs varken neden Yunan efsanesi filmi....