haber bülteninde son iki gündür ülkenin hemen hemen her yerinde cinayet, kundaklama, yaralama, linç, gasp, yağma, halk düşmanlığı gibi suçlara karışan hayvanlara demediğini; gaziantep'te bu ortadoğulu vandallara karşı meşru müdafasını yapan halka ''ellerinde satırlar, gözlerinde kin'' gibi sikimsonik laflarla (bkz: 60 iq ile edebiyat yapmak) demiş, böylelikle tarafını belli etmiştir. doğan medya grubunun kanalıdır.
Cuma günü yayın akışı hatası yapan dizidir.arka sokaklari baska gune almasi gereken kanaldir.
beyaz show u arka sokaklardan önce vererek millete hafta içi akşami okuldan eve gelmiş psikolojisi oluşturuyolar uykum yoksa bile bu psikolojiyle uykum geliyo yarin okul var saniyorum uyuyakaliyorum beyaz showu da izleyemiyorum.
Kötü anı bırakan tv kanalı.
Tee üniversite yıllarımdı. 2001 yılı sanıyorum yurtta kalıyorum bir anons "cem davran'ın sunduğu yarışmaya seyirci olarak gitmek isteyenler şu saatte kapıda olsun" diye. bir kaç arkadaş toplaştık gittik. Neyse yarışma bitti yurda geri giderken ne görelim? Tessettürlü bacılarımızı ayıklayıp geri yollamışlar. Değil yarışmacıya tesettürlü seyirciye dahi tahhammülü olmayan bir türkiye klasiği.
Yaptığı her dizide kaliteyi arttıran, dizilerine ciddi anlamda emek verildiği açıkça ortada olan son derece başarılı bir kanaldır. Ayrıca başlattığı bir diziyi kolay kolay yayından kaldırmaması da ne kadar kaliteli işler yaptığını gösterir.
"bbeb * tv'ye evrilen kanal. akasya durağı, arka sokaklar gibi çerezlik dizilerin bitmesiyle beraber kanalın yeni reyting kapısı ben bilmem eşim bilir olmuştur.
bu sene sapıtan tv kanalı. 2015 senesinde normal bir tv kanalının 10 yıllık yayınlayacağı dizi kadar final yaptırmıştır. Bir dizi başlar başlamaz daha ilk bölümü yayınlandıktan sonra final yapar. Destur yahu, daha ilk bölümü yeni yayınlandı ne beklentin vardı da ilk bölümde bitirdin..?
Beklenti alamamak ile alakası yok. Dizi beğenmiyorlar. ''Reyting de ilk 3 olamazsak o dizi bitecek'' diyorlar, başka çaresi yok. Dizileri bitire bitire dizi kalmadı, yapımcılar başka kanallarda şansını deniyor.