web sitesinde 11 tane dizi mevcuttur. hafta 7 gün. inşallah merhameti, çalıkuşunu, galip dervişi heba etmezler. intikamı, güzel ve çirkini alabilirler satabilirler saat 11 e koyabilirler.
yalan dünya haricinde ki o da sadece gülse birsel'in dizisi diye, kalite ve dizi, program, film vs. kelimelerinin yan yana gelmeyeceği şeyleri final yapıyormuş kanalı. elleri değmişken kendilerini de final yapsalar da, hatta show, atv vs. kanalları da alıp bununla birlikte akasya durağı, arka sokaklar vs. izleyen toplumu da beraberinde götürseler.
patronu ferit şahenk, forbes dergisine göre en zengin yüz türk te ilk sıradaymış. koç ları sabancı ları bile geçmiş. ki onlar bundan daha eski ve köklü birer holding olmasına rağmen.
bu ve aynı minvalde yayın çizgisi olan diğer tv kanalları izleyicisine ne veriyor çok merak ederim. bir de şarkıcıların arkasında dans eden kızların ideali nedir onu merak ederim. bir de her veda bir başlangıç mıdır bunu merak ederim.
halk tv'nin yaptığı gibi bilinçsiz halkı o dört köşeli kutuya cehape lehine konuşmalar ile bağlamak isteyen, kendilerini devrimci sanan ergenleri ekran başına kilitleyen, sürekli ak parti aleyhine konuşarak haber bültenlerinde bile reyting patlamaları yaşayan, aşırı primatör kanal.
Iki gecedir beni ayar eden kanal.
Dun dedi ki 4:15te baslayacak real madrid maci, 4 30 yayin yapilcak.
Saat 4 40da basladi.
Bugun de 2de diyorlardi.. 2yi 5 geciyor, hala skec oynatiyorlardi.
Simdi maca gecis yaptilar.
Bu mu lan yayi ahlakiniz?
Dun de zakkum caliyorlardi. Yeminle sovecem artik ama.