olsa da olur, olmasa da olur cinsi. adet görünce kötü kokma gibi kötü halleri de yok değil. beyinleri de pek öyle karmaşık falan değildir zira biz biliriz ki; o beyinden çıkan düşünceler oldukça bayağıdır lakin karmaşık haller doğurur, böyle sıkıntı-kaos yaratır.
yirminci yuzyilla birlikte sehirlerin kalabaliklasmasiyla birlikte dogasindan uzaklasarak insanin diger turu olan erkekle esitlenmeye calisilan dogurgan ve anac canli.
hak degildir,disidir.kadın cift taraflı bir canlıdır,cocuk dogurur.
erkek gibi "tek yonlu" degildir yani.
bu baglamda kadın seksuel rahatlama olmadan muhakeme-yargılama yapamaz.
yani kimin haklı kimin haksız oldugu konusunda dusunce uretebilmesi icin
seksuel rahatlamasını ihmal etmemesi gerekir.
ihmal ederse beyin korteksi deforme olur ve erkeklesir.
ayrıca dunyaya guc hukmeder,kadın hukmetmez.
bu baglamda dunyaya barıs gelebilmesi icin jimi hendrix in soyledigi gibi,
askın gucunun guc askına baskın gelmesi gerekir.
evet,kadınlar onemlidir ama ama kadını kadın yapan ona deger katan erkektir.
tıpkı erkegi erkek yapanın kadın olması gibi.
Kovduğun şeytana sözünü geçiremeyen sana inat, pabucu o ters giydirme başarısı gösterdiği için mi? Yasakladığın yasak meyveyi yediren fettan olduğu için mi? Adem ve Havva'yı yeryüzüne kovduğun zamandan bu ana kadar 250 gramın peşinde koşturacak ve istediklerini elde edecek zekaya sahip olduğu için mi?
Sorarım Tanrım, neden melun o ?
Oysa bunca kendisine paye çıkaracak ve gününü gün edecek, aklı ile istediğini elde edecek olmasına rağmen, ona yaptığına bir bak?
Kendisinden olanın bir 'ötekisi' o . Yani aldatıldığı yine kendi cinsi oluyor!
Sol kaburgadan yarattığın için, erkek kendinden alınanı geri almak için, sürekli onun peşinden koşuyor: bu yüzden erkek anlamınca basit o;
Aldatabilir potansiyeli olanı aşka eşitledin, güven olanı da sıkıcılığa eşit yaptın. Yani kadını hor gördün, sınıflandırdın;
En namuslusunu bile, bazen yatakta çok iyi olduğu için orospu yaptın!...
***
Çıt kırıldım olma Tanrım. Bazen sana duyulan inançtan daha yoğun ilgi ve itibar görüyor diye lanetleme bizleri!
hiçbir canlı bu kadar yaralanmadı, kanamadı. kanasa ya$amaya devam edemedi, yenileyemedi.
hiçbir canlı bu kadar sevemedi, yakın olamadı. yakın oldu, yaralandı.
hiçbir canlı bu kadar affedemedi, unutamadı. unuttu, farkında olmadı.
hiçbir canlı bu kadar "var" olamadı, farketmedi. yok oldu...
hiçbir canlı ba$ka bir canlıyı bu kadar sevemedi, bir can'la ödüllendiremedi..
ailesini besleyen bir aşçı,
ev ekonomisine katkıda bulunan bir işçi,
çocuklarını yetiştiren bir öğretmen,
her akşam kocasını mutlu edebilen bir hayat kadını...
anlaşılması zor ama vazgeçilmez yaratıklardır. genelde duygusldırlar. erkeklere oranla daha ince ve estetik düşünürler. özellikle akıllı ve güzel olanları tehlikelidir, ısırmadan can yakarlar.