hak degildir,disidir.kadın cift taraflı bir canlıdır,cocuk dogurur.
erkek gibi "tek yonlu" degildir yani.
bu baglamda kadın seksuel rahatlama olmadan muhakeme-yargılama yapamaz.
yani kimin haklı kimin haksız oldugu konusunda dusunce uretebilmesi icin
seksuel rahatlamasını ihmal etmemesi gerekir.
ihmal ederse beyin korteksi deforme olur ve erkeklesir.
ayrıca dunyaya guc hukmeder,kadın hukmetmez.
bu baglamda dunyaya barıs gelebilmesi icin jimi hendrix in soyledigi gibi,
askın gucunun guc askına baskın gelmesi gerekir.
evet,kadınlar onemlidir ama ama kadını kadın yapan ona deger katan erkektir.
tıpkı erkegi erkek yapanın kadın olması gibi.