Sosyal medyada Türklere ''barbarlar'' diyerek yardırtan ilkel millet.
Aşiret kültürüyle yetişmiş feodal dağ kabilesinin bireyleri başkalarına barbar diyebiliyor hahah
.
yapılan genetik araştırmalar gösteriyor ki, bugün kürt diye tabir edilen insanlar genetik olarak hurriler ile aynı kökten geliyorlar. öte yandan aynı şeyi kürtçe için söyleyemeyiz. kürtçe, hint-aryan ve/veya iran kavimlerinin hurrilerin yaşadığı bu bölgeye saldırmaları sonucu anadoluya giriyor ve hurriceyi silip, yerleşiyor. öte yandan yine yapılan araştırmalar gösteriyor ki, bu hint-aryan işgali bir toplu yerleşme şeklinde değil sadece elit bir sınıfın yönetimi ele geçirmesi şeklinde olmuş. zira genetik olarak kürtler'in gen yapısında hint-aryan kökene dair bir iz çıkmıyor. yani baskın, yönetici bir sınıf hurriler'in dilini değiştirmiş ama toplu bir yerleşme olmadığı için genetik yapıya bir etkileri olmamış. al sana sistematik kültür soykırımı.
"... no sign of the postulated indo-european (aryan) invasion (1200 b.c.) is detected by our genetic analysis. it is concluded that this invasion, if occurred, had a relatively few invaders in comparison to the already settled populations, i.e. anatolian hittite and hurrian groups (older than 2000 b.c.). ..."
çeviri: "kürtler üzerinde yapılan genetik araştırmalar gösteriyor ki, hint-avrupa kavimlerinin bu bölgeye yapmış oldukları saldırının/isgalinin kürtlerin genetik yapısı üzerinde minimal etkisi olmuştur. yerleşik nüfusa (hurriler veya hititler) göre işgalicilerin (kürtler*) nüfusu az olmalıdır."
yani bugünkü kürtler hint-avrupa kökenli bir dil olan kürtçeyi konusalar da, genetik olarak kürt değiller.
Doğu terör belasından neredeyse kurtuldu, Hendek siyaseti sonları oldu. Sıra geldi sınırlardan temizlemeye, bugün afrin operasyonu ile bu da başarılı olacak inşallah.
bundan sonrası çok önemli, doğuya adam gibi yatırım yapıp, oradaki insanlara insan gibi bir yaşam sunulmalı. Batı illerindeki Kürtler de perişanlık çekmek yerine memleketlerine dönüp vatana millete hayırlı olmak adına oralarda oluşacak işgücüne katkıda bulunurlar inşallah.
Yıllarca türk halkının belinin kamburu olmuş içlerinde namussuz barındıran ırktır. içlerinde iyisi kötüsü var diyip demagoji yapmayacağım. Amerikan uşakları Topunun köküne kirbit suyu.
Bir video buldum bizim pers imparatorluğu olarak bildiğimiz bütün devletler aslında kürtmüş hepsini tece baraj yapıp yok etmiş
Biraz daha hızlarını alamasalar persler kürt diyecekler de üstteki vitaminsiz demiş zaten
E suç bende ben hala zazaları kürt yapıp asimile ediyorlar diye kızıyorum adam direk persler kürt demiş biraz daha zorlarsa kürtler hint-avrupalı kabilelerin atasıdır diyecek.
Pkk ile yakın oldukları için karıştırılmış halk. Oysa çok vatan millet sevdalısı Kürtler olduğu aşikar. Bizim yurttaki Kürtler vatanına sadıktı mesela.
işbu entry zerre ırkçı ifadeler taşımamaktadır. Sadece Doğu ve güneydoğuda herkesin bildiği gülerek anlattığı bir enstantaneyi aktarmak için yazılmıştır.
Kafasından vurulunca ölmeyen insanlar topluluğu.
Evet var böyle bir durum. Bazı korucu köylerinde bi gözü kör adamlar var. Çatışmada vurulmuş. Hatta kendileri de “kürdü kafasından vurmayacan” derler.
Hani böyle alacak verecek meselesinden birbirlerinin ayağına sıkarlar ya ölmesin sakat kalsın gibisinden. Aha bu şekil ayağına sıkılıp ölen çok adam var. Kasten yaralama değil adam öldürmeye teşebbüs olarak algılıyor halk bu olayı. Üldürmeye ayağıni sıkti irrospe çicuğe pinc oğlie pinc diyor.