yağmurun en güzel yağdığı, türkiye'nin en güzel ve en yaşanılası şehri. selanik ile çok benzer bir şehir olduğu söyleniyor, sırf bu yüzden selaniği görmek istiyorum.
saat 07.39 gibi bir şimşek çaktı ama arka arkaya. bomba zannedip yatağımdan eski türk filmlerindeki gibi havaya sıçrayarak uyandım. umarım yağmur yağar ve uyandığıma değer.
15 metre uzunluğunda sahil, kaldırımlar dururken illa gidip bisiklet ve koşu yolundan yürüyenlere içimden küfrettiğim şehir... Biz iZMiR için saygı ve sevgi şehri diye övünüyorduk, o da kalmadı bitti, artık herkez bencil ve saygısız.
Türkiye'de aptal bir kesim var. Bunlar kendilerine Atatürkçü diyorlar ama Atatürk yaşasa ilk onları hedef alırdı.
Uzun yazmaya mecalim yok ama ister yobaz ister cahil ister ileriye alalım meseleyi ve bir parti yanında takılarak makam mevki elde etmiş olsun bu ülkenin insanı bu ülkenin insanıdır.
Bu ülkenin insanları ancak yine bu ülkenin insanlarına muhtaçtır. Onları öteki kılarak, çomar diyerek o bu şu diyerek günah keçisi ilan ederek ne demokrat ne Atatürkçü olursunuz.
Atatürk döneminde elindeki insan nüfusu şimdiki bu çomar diye aşağılanmaya yeltenen insan nüfusundan çok daha cahildi.
Madem rahatsız oluyorsun, çözüm üret, anla dinle konuş ve çözmeye çalış. Hakaret ettigin anda ise kaybedersin.
Genelde ülkelere en çok zarar veren de kendini aydın sanan ama oysa sadece emperyalist devletlere stepne görevi gören bu kesimdir.
izmir ne mi alaka? izmir maalesef bu kesim için bayrak şehir olarak öne çıkıyor.
Kimi insanlar için, ülkenin yaşanılası en uygar kentidir.
Yakın gelecekte kendimi onun kollarına atacağım günleri hayal ederek yaşıyorum.
Seviyorum o'nu, biliyorum o da beni sevecek...
Çok mutlu olacağız.
Çoook amin!
ben izmire alsancakta gün batımını izlerken aşık oldum. izmiri sevmek bambaşkadır çoğu insana anlatamazsınız nesi güzel pis yıkık dökük derler. onlar genelde beğenmemek için gelenlerdir zaten. karsiyakadan alsancaka arabayla giderken o manzaraya bi daha aşık olursun. sığacıkın, urlanın güzel kıyılarında gezerken aşık olursun. kent ormanında bisiklet sürerken iki tarafında kalan maviliklere aşık olursun. daha neleer neleer..