insanı güzel diğer her şeyi kötü olan şehir. bu belediyeler çok merak ediyorum ne yapıyor bu izmire? istanbula beton şehir diyorlar ama izmir tam bir beton yığını olmuş ellerinden gelse denizede ev yapacaklar. bir tane estetik özelliği olan bina, ev vb yok. yozgatın saat kulesi inanın izmirin saat kulesinden daha güzel. vapura bindiğinizde o çirkin gri manzaraya tanık olacaksınız. azıcık süsleyin be kardeşim. bursa gibi beton yığını. istanbula kurban olun.