Burada insanlar hizmet nedir? Nasıl bir şeydir? bilmiyorlar bile. Her geldiğimde hallerine üzülüyorum. Kordon desen deniz çöp içinde. Ilcelerin kaldırımları acayip kötü, yollar minicik. Çocuğun bebek arabasını kaldirima çıkaramıyorum kaldirimlar küçücük. Korkunç yani. Izmirliler kendilerine bunu layık görüyorsa benim diyebileceğim hiçbir şey yok. Güzelim şehrin yıllardır aynı yamuk çiviyi çakan chp' ye oy vermesi çok acı. Birileri pastadan yiyor diye kurunun yanında yaşta yanıyor bence. izmir' in hali kötü.
Korkmayın izmirli kardeşlerim. Mini şort her yerde serbest. Belediyenizi ak parti alsa sadece medeniyet görürsünüz. Kemeraltı bile bitmiş , yoldaki taşları bile kırık çıkık. 20 kere takılıyorsunuz . istanbul' u da ekrem imamoğlu aldı ya ben diyeyim bize de yazık oldu. Neyse . Bu chp belasindan bir gün kurtulmak ümidiyle. Güzelim ülkemizin değerini bilelim. Izmir artık hiç güzel gelmiyor bana.