Kordon' da faytonlar hâlâ devam etmekte. Hani kaldırılmıştı? Atları rehabilite edip geri yollamışlar galiba kırbaçlanıp, insan taşıma işine.
Çöp içinde yahu. Çöp içinde. Konak pier' in önünden geçerken bile kanalizasyon kokusu alabiliyorsunuz.
Otobüste bebeğiyle ayakta duran adama yer verilmiyor. Yeri Biz verdik merak etmeyin.
Tramvayda iğrenç bir kavga çıktı gece. Medeni izmir nerede? Duraklarda Icip içip birrine sataşıp , igrenc kahkahalar atan kadınlar mı dersiniz? Yanindaki 1.50 boyundaki mini elbiseli tombalak kadina baktılar diye kavga çıkaran adamlar mı dersiniz? istanbul' u özledim ilk kez.
Bende izmirliyim. Her yerinde anım var bu şehrin. Bu gelişimde üzüldüm. izmir bitmiş gitmiş. geçmiş ola.