izmir

entry6803 galeri713
    2098.
  1. an itibariyle bursa ve eskişehir takımlarının mücadele etmeye hazırlandıkları şehir, iki takıma da başarılar dilerim.
    0 ...
  2. 2099.
  3. an itibariyle sıcakların geldiği, terlemenin dibine vurulduğu, her geçen gün sıcaklık derecesinin daha da bir arttığı nergiz kokulu şehrim.
    0 ...
  4. 2100.
  5. kızlarının güzel olduğu, erkeklerinin daha bir güzel olduğu şehir. ne yiyip içiyorlarsa artık.
    2 ...
  6. 2101.
  7. 2102.
  8. ahlaksızlığın yuvasıdır. hayatım boyunca sadece bir defa uğradım, birkaç saatliğine o da. ama gördüklerim bunu düşünmeme yeterli oldu.
    1 ...
  9. 2103.
  10. türkiye'nin en kötü şehridir, gelmeyin lan buraya, istanbul'a gidin, orası müthiş. her şey orada, taşı toprağı altın, yallah.
    7 ...
  11. 2104.
  12. an itibariyle deprem olan şehirdir, olayı abartmış olsam da deprem anında bu entry girilmiştir.
    2 ...
  13. 2105.
  14. 2106.
  15. deprem olduğunda urladaysanız eğer değmeyin keyfinize. şehir merkezinde 5 şiddetindeyken urlada 6.8 filan oluyor deprem şiddeti.
    0 ...
  16. 2107.
  17. alınan bilgiye göre 5 şiddetinde deprem olan şehir.
    0 ...
  18. 2108.
  19. rivayete göre deprem olduğu sırada islamcılar şehri sallıyor, laiklik elden gidiyor bağrışlarının duyulduğu şehir.
    0 ...
  20. 2109.
  21. rivayet değil gerçeğe göre kendini islamcı zanneden eziklerde çok büyük bir kuyruk acısı bırakmış şehir.
    2 ...
  22. 2110.
  23. 2111.
  24. ne hikmetse son zamanlardaki zelzelelerin* z sini hissetmediğim*, sıcakların tavan yaptığı asil memleketim.
    1 ...
  25. 2112.
  26. 2113.
  27. an itibariyle anlatılmaz yaşanır bir tad almıştır.

    --spoiler--
    dokuz yaşındaki çocuklar karşısında direk diken şakirtlerin izmir aleyhine ifadelerine teessüf ediyoruz. *
    --spoiler--
    0 ...
  28. 2114.
  29. türkiye'nin üçüncü büyük kenti olan izmir çağdaş, gelişmiş aynı zamanda önemli bir kültür, sanat ve ticaret merkezdir.
    0 ...
  30. 2115.
  31. hiç gitmediğim ama nedense çok sevdiğim şehir. beni çeken yanı protestliği herhalde.
    0 ...
  32. 2116.
  33. yazları perşembe gününden yazlığa gidip, takip eden salı günü dönen sakinleriyle pek bir boş kalan şehirdir. Haa sonra şehir büyümüyor, gençler istanbul'a kaçıyor, bilmemne. e nasıl büyüyecek bu şehir ekonomisi sen bu kadar rahat olduktan sonra?
    0 ...
  34. 2117.
  35. umutla kendisine göç eden vatandaşları çıkardığımızda geriye ne kalır ki diyebileceğimiz güzide şehir. birçok özelliğini seviyorum burda doğdum büyüdüm ancak bir deprem oldu mu ardı arkasının kesilmemesini sevmiyorum. deprem en büyük fobim sayesinde.
    1 ...
  36. 2118.
  37. 2119.
  38. özlemdir, adını duyduğunda yüzüne gülümseme yerleştirendir, en çok laf atılan, en çok dimdik durandır, özgürdür, nefes aldırandır.
    1 ...
  39. 2120.
  40. 2121.
  41. 25 seneden beri burada doğup, büyümeme rağmen ve üstüne üstlük hala burada hayatımı idame ettirmeme rağmen benim bile özlediğim şehirdir. *
    2 ...
  42. 2122.
  43. Devlet-i alimizin uyguladigi sanayi yatirimlari tesvik sistemiyle ici bosaltilan, zaten iki gidim olan sanaysini de manisa'ya kaptiran zavalli sehir. Soyle ki; manisa 3. Bolge, izmir 1. Bolge. Sektor bazli yatirim destekleri de var. Durum boyle iken, izmir'den basta en buyuk sanayi olmak uzere, firmalar akin akin manisa'ya kaciyor. Manisa izmir'in bir ilcesi gibi oldu artik. Bu sayede insanlar mis gibi sehir olan izmir'de yasayip manisa'da calisabiliyor. Ama izmir cokuyor. Gencler is bulamiyor, istanbula gocuyor. Lan 1. Bolge sehrin burnunun dibinde 3. Bolge sehir olur mu? Onu da gectim, manisa 3. Bolge olacak kadar az gelismis bir sehir mi? Neymis efendim, izmir turizm sehriymis. Lan sanaysiz sehir olur mu? Hadi yeniyi gectim, olani niye kaciriyorsun?

    Butun bunlar secimde akp cikmadi ve boyle giderse hicbir zaman da cikmayacak diye sehrin belini kirmak icin mahsus yapilmiyorsa ben de ne olayim. Sehri iyice dibe batir, sonra ben yatirim yapicam diye gel kahraman ol di mi? Olumu gosterip sitmaya razi etme taktigi. izmirli de mal, ruhu duymuyor. Eee tuzu kuru olmak baska tabii. Ben tabii orta sinif insaniyim bi dereceye kadar normaldir ama tanidigim izmirliler arasinda yazligi olmayan adam yok vallahi. Oh amk hayat size guzel. Uyanin oglum ayakta s.k.yolar lan sizi
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük