Devlet-i alimizin uyguladigi sanayi yatirimlari tesvik sistemiyle ici bosaltilan, zaten iki gidim olan sanaysini de manisa'ya kaptiran zavalli sehir. Soyle ki; manisa 3. Bolge, izmir 1. Bolge. Sektor bazli yatirim destekleri de var. Durum boyle iken, izmir'den basta en buyuk sanayi olmak uzere, firmalar akin akin manisa'ya kaciyor. Manisa izmir'in bir ilcesi gibi oldu artik. Bu sayede insanlar mis gibi sehir olan izmir'de yasayip manisa'da calisabiliyor. Ama izmir cokuyor. Gencler is bulamiyor, istanbula gocuyor. Lan 1. Bolge sehrin burnunun dibinde 3. Bolge sehir olur mu? Onu da gectim, manisa 3. Bolge olacak kadar az gelismis bir sehir mi? Neymis efendim, izmir turizm sehriymis. Lan sanaysiz sehir olur mu? Hadi yeniyi gectim, olani niye kaciriyorsun?
Butun bunlar secimde akp cikmadi ve boyle giderse hicbir zaman da cikmayacak diye sehrin belini kirmak icin mahsus yapilmiyorsa ben de ne olayim. Sehri iyice dibe batir, sonra ben yatirim yapicam diye gel kahraman ol di mi? Olumu gosterip sitmaya razi etme taktigi. izmirli de mal, ruhu duymuyor. Eee tuzu kuru olmak baska tabii. Ben tabii orta sinif insaniyim bi dereceye kadar normaldir ama tanidigim izmirliler arasinda yazligi olmayan adam yok vallahi. Oh amk hayat size guzel. Uyanin oglum ayakta s.k.yolar lan sizi