izmir

entry6803 galeri713
    1998.
  1. Kar yagmaz yagmaz dedik, Tipi var.
    5 ...
  2. 1999.
  3. kar a teslim olan güzel memleketim. kurban olurum sana 35 plakam.
    4 ...
  4. 2000.
  5. beyazın da mavi kadar yakıştığı güzel şehir.
    2 ...
  6. 2001.
  7. sabah sabah bize, böyle bir kar topu savaşı yaşattığı için artık daha da çok sevdiğim şehir olmuştur.
    (bkz: 1 cm kar ile kartopu oynamak)
    (bkz: görmemişlik)
    napalım lan çukurovalıyız.
    1 ...
  8. 2002.
  9. sabah başlayan karın hala yağıyor olması ve gaziemir taraflarının beyaza bürünmesiyle beni şaşırtan şehir. kar topu oynamak için sokaklara dökülen yerli halk, kar görgüsüzlüğünü ayyuka çıkararak 1 cm kar ile kar topu savaşı düzenlemekte, karlar içinde siibiryada debelenen rus askeri gibi hoplayıp zıplamaktadır. bir iki saat daha yağarsa kardan adam yapacak yeterli malzememiz olacaktır ve halk olarak sayın başbakanımızın kardan adamını yapıp bir gün sonra erimisini cani gönülden izleyeceğiz. (en azından bu şekilde mutlu olalım bre, hadi gari bunuda çok görüvemeyin bize akp kardaşlarım )
    3 ...
  10. 2003.
  11. 2004.
  12. aşkımın, hayallerimin olduğu şehirdir.
    benim için ütopyadır.
    ölmek istediğim, hayatımın kalanını geçirmek istediğim yerdir.
    2 ...
  13. 2005.
  14. ankara kadar nüfusu olmamasına karşın ankara'daki trafikten daha felç bir trafiğe sahip olan ama ne olursa olsun ankara en yaşanılabilir kent seçilse de benim gözümde izmir en "yaşanılır" kenttir.
    3 ...
  15. 2006.
  16. sonbaharda her gecesi şaraplıktır.
    4 ...
  17. 2007.
  18. izmirli olup henüz şehir dışına yerleşmiş birine, "ulan 40 yılda bir kar yağar .mına koyim onda da ben yokum. hey şansımı, basiretimi..." dedirtebilir. *
    3 ...
  19. 2008.
  20. türkiyenin en berbat şehri.her yeri bok kokuyor.yalan mı?
    1 ...
  21. 2009.
  22. 2010.
  23. daha evel gün -4 derece, tam 20 yıl sonra kar...
    ve bugün 18 derece, güneş gözlükleri... kordon cıvıl cıvıl...
    ben bu kenti seviyorum.
    4 ...
  24. 2011.
  25. onur akın' ın seviyorum seni şarkısını hak eden memleketim.
    3 ...
  26. 2012.
  27. 2013.
  28. 2 gün önce soğuktan kıçımızı donduran ama bugün de sıcaktan bunaldığımız, havasına asla güvenilmeyecek memlekettir.
    3 ...
  29. 2014.
  30. "Azıcık Kar yağdı, kartopu oynuyorlar diye izmir'lilere 'görgüsüz' diyenler, siz yazın 3 bavul dolusu eşya ile Çeşme'ye tatile geldiğinizde, biz sadece havlu ve terlikle orda olucaz. Hayırdır deniz görmemişler, sizin orda deniz yokmu? "

    facebook'tan alıntıdır.

    öte yandan, bir tanım olarak: sözlükte entry sayısı bakımından istanbul'u geçmiş olan şehirdir.
    8 ...
  31. 2015.
  32. norm enderin yazadığı satırlar müthiş anlatır bu şehri.

    ''topunuza birden cevap olcaksa
    ben size yazarım gavur izmir'den
    şehrim ülkemin en batı yakası
    allahı gibidir ve tektir atası''
    4 ...
  33. 2016.
  34. Türkiyenin batısında yer alan istatistiklere göre suç oranının yüksek olduğu yinede türkiyenin güzel iyi hoş bir şehridir.
    2 ...
  35. 2017.
  36. bir sene sonra yaşadığım yer olacak şehir.
    çok seviyordum, nasip oldu.
    4 ...
  37. 2018.
  38. 2019.
  39. " Ama izmir...

    izmir'de hayat beklenmez, kovalanmaz da.
    O zaten sizinle beraberdir.
    Ufkun ötesini muştulayan bir deniz vardır.
    Mutlulukla dolu, sakin bir sevişmenin tadındadır Körfez.
    Körfez vapurlarının sakin gidişinde hırslarınız yok olur, kovalamayı bırakırsınız, hatta martılara gevrek atacak kadar iyilikle dolarsınız. Ne varsa bu şehirde, bayatlamış vapur çayı bile nektar olur!..

    Hafta sonları denize doğru bir göç başlar.
    'Ey hayat, biz Çeşme'ye gidiyoruz, sen de arkadan gel.'der
    izmirliler muzipçe ve ne gariptir ki hayat, uslu bir çocuk gibi onların peşinden gider.
    Ne garip, uçak biletinin üzerinde adımın hemen yanında yazan "izm." harflerine sevgiyle bakıyorum.
    Sabırsızım, sevgilisine kavuşacak aşıklar kadar.

    CEMAL SÜREYA

    izmir aşkı başkadır hiçbir şeye benzemez.
    2 ...
  40. 2020.
  41. izmir deki ilk zamanlarimda hic sevmemistim bu sehri cok pis, daginik, duzensiz gelmisti ama yasadikca cok sevdim ve 'izmir aski baskadir' diyen insanlari gercekten idrak ettim.. hakkaten izmir i sevmek orda olmak baska bir mutluluk baska bir ayricalikmis..
    5 ...
  42. 2021.
  43. 2022.
  44. milyonların sevgilisi şehir. nasıl ki eskişehir " tam öğrenci şehri yeaa " ise izmir de "aslında bi izmire yerleşsek var ya... " dır, "bi iki seneye kalmaz ordayım" dır, " bak buraya yazıyorum" dur. öyle bi şeyler işte izmir.

    o değil de bi iki seneye kalmaz sendeyim izmir. tam yaşanılası şehirsin izmir. denizin kız, kızın deniz... hebele gübele. *
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük