izmir

entry6803 galeri
    2007.
  1. izmirli olup henüz şehir dışına yerleşmiş birine, "ulan 40 yılda bir kar yağar .mına koyim onda da ben yokum. hey şansımı, basiretimi..." dedirtebilir. *
    0 ...