Kızları güzeldir lafıyla ünlü sehir.Niye oranın kızları Guzel hiç düşünmediniz tabii.Butun göçmen aileler izmir de toplanmış sonra izmirin kızları guzel.Kars'ınkiler niye değil.Dunya çok adaletsiz oğlum.Hiç bunları düşünmüyorsunuz.
bozyaka gibi tarfiğin mına koyan bir semte sahip olan şehir. iki arabanın yan yana geçebileceği kadar bir genişlik var fakat yola sağlı sollu park etmiş araçlar olduğu için beş dakikada çıkacağınız bozyaka'dan yaklaşık yarım saatte çıkıyorsunuz.
cakma istanbullularin sevmedikleri güzel mi güzel huzur ve aci veren sehir. rüzgari yok mudur kordon da, hani böyle insanin yüzüne yüzüne carpan. bir tek o deli rüzgar yeter izmiri sevmek icin gerisi zaten hikaye.
yobazi sevmez, ser sakallisi sevmez, atatürk düsmani sevmez, cumhuriyet düsmani sevmez bu güzel sehri. ama bilmezler ki kurtulus savasinin öldürücü darbesi burada vurulmustur.
Diğer illerden farklıdır izmir. insan bir kere havasını teneffüs etti mi bir daha vazgeçemez olur.
insanları rahattır. Etliye sütlüye pek karışmazlar. Ama her şehirde olduğu gibi izmirde de numunelik insanlar çıkmıştır. istisnalar kaideyi bozmaz elbet.
Şehir düzenlemesi güzeldir izmirin. Ulaşımı kolay ve ucuzdur.
Birçok ilde olmayan bilet uygulaması izmirde vardır.(90 dakika içinde belediyeye ait tüm olaşım ağları ücretsizdir)
Halkı öğrencileri sever, yardımcı olurlar.
ulaşım ağı bok gibidir kesinlikle. ne ankarada ne de bursada böyle trafik keşmekeşi asla yaşanmaz. koskoca şehirde trafiği akıcı hale getirecek doğru düzgün geçit yoktur. raylı sistem ağı çok zayıftır. ulaşımın ucuz olmasının nedeni kalitesiz olmasıdır.
şehir düzenlemesi bok gibidir. kentin neredeyse % 75'i gecekondu yapılaşmasıdır. kadifakalede kıçı kırık 15-20 tane evi yıkıp limontepe'ye aktarma yapınca şehir düzenlemesi oldu sananlara yeşildere'den yukarıya doğru bakmalarını öneririm.
halkı öğrencileri falan sevmez, kiralar gereğinden fazla yüksektir. yemekleri desen lahmacun 3.5-4 lira, en tırto pide 7-8 liradan başlar, döner desen hak getire yoktur doğru düzgün yapan yer. kültür dedikleri sosis salam kızartması sandvich ve boyoz çok lezzetsizdir. kumru idare eder, hakkını yemeyelim.
sözlükteki ve çevremdeki bilumum izmirli dostlarım bazı gerçekleri görmemek için ellerinden geleni yapsalar da izmir şehir merkezi - bazı lüks semtler haricinde - hatalarla dolu bok gibi bir kenttir. sürekli izmirden bahsedilmesinin nedeni izmirden beklentilerin yüksek olmasıdır belki. burda izmiri savunacağınıza şehrinizin güzelliklerini yok edenlerle mücadele etmeniz ve güzel izmiri tekrar yaşatmanız daha akıl karı sayın izmirliler.
işimin düşmemesi için dua ettiğim şehirimsi. laikçi görünme çabaları ve 'biz çağdaşız her haltı yeriz' hareketleri yok mu, gerçekten çok yapmacıklar. kınıyorum...
atamızı rahmetle andığımız bu günde güzel bir yürüyüş gerçekleştirdiğimiz il.
Yürüyüş esnasında balkonlardan bizlere eşlik eden teyzelerin ellerinden öperim.
AKP"lisi de CHPli"si de candır bu ilin.
Çok güzel bir şehirdir. Yalnız bazı sıkıntılar bulunmakta.
1. izmir'de çayı çok kötü yapıyorlar. iyi çay içebileceğim 1 yer bile görmedim.
2. çok fazla seyyar satıcı var buna çözüm bulunması gerek.
3. bağırtkan esnaflardan kurtulmak zorunda, hiç kimse onların mekanına oturmak zorunda değil.
tüm bunlara rağmen izmir'den vazgeçemiyorum ve çok seviyorum.
not: sakaryalıyım.