Çok güzel bir şehirdir. Yalnız bazı sıkıntılar bulunmakta.
1. izmir'de çayı çok kötü yapıyorlar. iyi çay içebileceğim 1 yer bile görmedim.
2. çok fazla seyyar satıcı var buna çözüm bulunması gerek.
3. bağırtkan esnaflardan kurtulmak zorunda, hiç kimse onların mekanına oturmak zorunda değil.
tüm bunlara rağmen izmir'den vazgeçemiyorum ve çok seviyorum.
not: sakaryalıyım.