ciddi anlamda çevre planmasına ihtiyacı olan ege ilimiz. ulan trafiğe girdin mi çıkamıyorsun arkadaş. insanlarda peygamber sabrı var vesselam. çoğu araba kullanmaktan bihaber zaten. izmir'de yaşamamam için en geçerli sebep budur. onun dışında insanları çok yardımsever. bu su götürmez bir gerçek. sıcak ve ılımlılar. denizini bok götürmeye başlamış. önlem alınmalı en acilinden.
doğduğum şehirdir. bir an önce yerleşmek istediğim şehirdir aynı zamanda. havası, insanları bambaşkadır. lokmasıyla torpiliyle rokokosuyla beni benden almaktadır.
başkadır. gerçekten bambaşka bir şehirdir. hani sürekli içinde olduğunda anlamazsın da şöyle gidersen, birkaç hafta hatta birkaç yıl farklı bir yerde yaşamak zorunda kalırsan... işte o zaman burnunda tüter, anlarsın nasıl başkaymış. hava kapalıysa, yağmursuz ve soğuksa e bir de vapura binmişseniz "bu şehir bırakılıp gidilmez" dersiniz. büyük bir kısmınız o vapurda kalır; kalp gibi.
dünya sağlık örgütüwho'nun sonuçlarına göre türkiye'de sadece büyükşehirler arasında değil, tüm şehirler arasında en temiz havaya sahip olan güzel şehir.