ciddi anlamda çevre planmasına ihtiyacı olan ege ilimiz. ulan trafiğe girdin mi çıkamıyorsun arkadaş. insanlarda peygamber sabrı var vesselam. çoğu araba kullanmaktan bihaber zaten. izmir'de yaşamamam için en geçerli sebep budur. onun dışında insanları çok yardımsever. bu su götürmez bir gerçek. sıcak ve ılımlılar. denizini bok götürmeye başlamış. önlem alınmalı en acilinden.