bir çiçek, bir böcek, su, nehir ya da bir kadın, oğlan veya küçük bir kız evladının masumane, saf ve cıvıl cıvıl bakan gözleri ve meraktan deliren soruları için neler vermezdim.
tertemiz, berrak.
böyle bir insan hiç çirkin olabilir mi?
keşke şimdilerde alçak insanlardan uzak durmak için takınmak zorunda kaldığım bu iğrenç tavrı ve duruşu, bu güzel insan veya insanların güvende hissedebilmesine harcayabilseydim.
ama arkadaşlar kabul edelim; gördüğümüz insanların çoğu orospu çocuğu.
üzgünüm.
her şeyimi feda ederdim bunun gerçek olması için biliyor musunuz?
keşke filmler ve kitaplar diyarı diye bir yer olsaydı, hep orada kalırdım.
şu içimdeki güzel herifi öldüremedim.
hep bu ibne yüzünden kaybediyorum.
Bugün hiçbir şey içmedim. Bu yüzden kendimi çok huzursuz hissediyorum. Sıkıntıdan ölmek üzereyim sözlük. Ne uyuyabiliyorum ne de başka bir bok yapamıyorum..
kimse bana bulaşmadığı sürece yazar çıkarım.
böyle kafadan kırık dolu bir yerde de bu mümkün olmuyor.kendi haline adamım bir takım sorunlarım var olabilir bu sizi ilgilendirmez.
efendiyimdir yeri gelir bir am bile yazmam. ama bir rahat vermiyorsunuz.
ben de arızalı bir tipim ayarımla oynuyorsunuz.
sonra barış şöyleymiş böyleymiş.
sanki süperim diyorum bulun çıkarın nerede demişim.
ama çoğunuza göre iyiyim.
bir çoğunuz gitse rapor alır.
ben gittim temiz çıktım.
size bakıp kendimi iyi hissediyorum.
beterin beteri var.
Arkadaşlar itiraf ediyorum ben gerçekten bu sözlüğün bağımlısıyım. Her ortamda uluya yani size geliyorum…
Aslında görecekler diye utanıyorum da ama geliyorum. Parlaklığı düşürüyorum, oturuşumu değiştiriyorum telefonu kendime aşırı yaklaştırıyorum falan ama yine de kendimi burada buluyorum…
5 yıldır belki daha fazla tek bir dostum tek bir arkadaşım vardı oda eşcinsel escort ve met bağımlısıydı
ama ben onun temiz kalbini sevdim ve hayatımda bana değer veren ve değer verdiğim tek insan bile benden korkup kaçtı neyim ben adolf hitler falan mı çevremde arayıp konuşacak mesaj yazacağım tek insan kalmadı sikik uludağa geldim yine böyle kaderin de bahtında avradına soxam
Kendimi dahi anlamına gelen -de gibi
hissediyorum. Diğerleriyle bitişik durduğum zaman huzursuzlanıyor, sırıtıyor, eğreti gibi oluyorum. Benim ayrı yazılmam lazım kimselerin yanına yakışmıyorum.