5 yıldır belki daha fazla tek bir dostum tek bir arkadaşım vardı oda eşcinsel escort ve met bağımlısıydı
ama ben onun temiz kalbini sevdim ve hayatımda bana değer veren ve değer verdiğim tek insan bile benden korkup kaçtı neyim ben adolf hitler falan mı çevremde arayıp konuşacak mesaj yazacağım tek insan kalmadı sikik uludağa geldim yine böyle kaderin de bahtında avradına soxam