içindeki kin ve nefretle, ağzından salyalar saça saça yazdığın entrylerle bana başıboş bir sokak köpeğinden daha tehlikeli göründün bro. Seni tanımam etmem, özel bir nefretim yok. Sadece izlenim.
çabuk agresifleşen, bu özelliğiyle yetkili olmayı hak etmeyen yazar. yani cool'unu koruyamayan, hemen hakarete başvuran birinin yetkili olması çok mantıklı gelmiyor. zall bey arkadaşın yetkililiğini alalım please, beceremiyor sakin kalmayı.*