igor tudor

entry612 galeri133
    270.
  1. tüm futbolcular parantez açarak takımdaşlığı ve birbirimize uyumu tudor gösterdi diyorsa orada saygıyı hak ediyor. ayrıca arda'yı veto etti haberleri çıkıyor. Bu adam efsane kategorisine doğru gidiyor. elediği istemediği adamlar hep disiplin sorunu olanlar. Bu adam disiplinsizliği yok etti. Takım çeşitli varyasyonlarda oynuyor sebebi istediği her oyuncu çeşitli mevkilerde oynayabiliyor olması.

    Bir iki derbi kazandığı an efsane yorumlar geleceğine eminim.
    3 ...
  2. 269.
  3. oyuncusu bile hocaya övgü yağdırırken bizim klavye teknik direktörleri hala bu takım td olmadan da oynar diyor.

    ulan adamlar sanki yıllardır birbiri ile top oynuyormuş gibi top oynuyor, farklı hücum kombinasyonları uyguluyorlar, dar alanda müthiş paslaşıyorlar, oyunu soğutup tempo kazandırıyorlar, bizim mallar da hala konuşuyor.

    ben hocaya en başından beri güveniyordum ve en başından beri de bu adam takımını kurmadan eleştiremeyiz dedim. adam takımını büyük oranda kurdu ve çatır çatır top oynatıyor. bence sizler de keyfini çıkartın eleştirmek için götünüzü yırtmayın.

    inşallah öyle başarılı olur ki Fatih Terim bir daha bu takımın kapısının önünden geçemez.
    5 ...
  4. 268.
  5. ardayi harbiden istemediyse sirtimda tasirim bu adami aq.
    3 ...
  6. 267.
  7. 266.
  8. Ardayı istemiyormuş, kendisini bu kararından dolayı tebrik ediyoruz, sneijderle yaşanan sorunları yaşayacağın bi adamı almanın ne anlamı var hem de daha yüksek maliyetle ve daha az yetenekle.
    11 ...
  9. 265.
  10. sevdiğimiz bir abimiz olan jan olde riekerink muhtemelen soyunma odasında şöyle taktik veriyordu;

    -wes, pass to selcuk, selcuk pass to wesley, take my rose give my rose, tolga you run, only run, just run...

    tabi bunda kadro kalitesinin etkili olduğunu söylemezsek hakkını yeriz.

    bu arkadaş ise şöyle taktik veriyor galiba ;

    -everybody press, run and press. like come back from the military just now okey, hit joker hit, hit joker hit...

    takimin oyunundan ben bunu çıkarıyorum :d
    14 ...
  11. 264.
  12. Taktik olarak nasil berbat bir antrenor oluyor arkadaslar, nesini gorduk de degerlendirebiliyoruz.

    Bi kere oncelikle kariyerini avrupada gecirmis her futbol insani eger kafasiz biri degilse taktik olarak bizim yerli hocalardan da futbolculardan da cok sey gormus, ogrenmistir. Bunu avrupaya transfer yapan her futbolcumuz soyluyor zaten. Rikerink de buna dahil ama burada yerli futbolcuya ya da kalitesiz yabanci topcuya taktik olarak istedigini yaptirmasi cok zor bu adamlarin. Futbolcular hocanin dedigini yapmaya calissa bile yetersizlikten oturu beceriksiz oluyorlar bunu mancini de dile getirdi. Tum mesaisini taktik analiz uzerine geciren bir adam ama o bile bir fark yaratamadi eldeki malzemeyle. Zaten turk takimlari hangi maci taktiksel ustunlukle kazanmis ki, hep fisiksel performans ve bireysel beceri bize basariyi getirdi bugune kadar.

    Tudorun aldirdigi adamlarin hepsi* temel egitimlerini iyi almis, sahada nerde durmasi, ne yapmasi gerektigini bilen profesyonel adamlar. O yuzden bu kadronun basinda kim dursa buna yakin top oynar bu takim.

    Bu transferleri yaptirmis olmasi ve bos kanatta tolga'yi oynatip katki almasi hic de oyle bos bir antrenor olmadiginin isaretleri. Yolu acik olsun, daha iyi islerini gormek isteriz.
    0 ...
  13. 263.
  14. 262.
  15. adam inanılmaz bir manyak çıktı rıza baba.

    kamplarda tüm haberciler takım taktik çalışmıyor sürekli top peşinde koşturutuyor felan diyordu. sebebini sanırım görmüşlerdir.

    ayrıca edindiğim bilgiye göre galatasaray'ın uefayı aldığı yıllardaki oyun şablonu üzerinde uğraşıyormuş ki son maçlardaki istatistiksel veriler bunu gösteriyor.

    defansif kurguda 4 1 4 1 gibi oynarken ofansif sistem de 3 5 2 ya da 3 5 1 1 gibi oynuyorlar.

    bu tam anlamı ile istenen şeyler. ayrıca baskı, press, hataya zorlama hepsi var.

    şimdiden bir aferin aldı. ama asla ayaklarını kesmemeli, hataları görüp düzelttirmeli.
    2 ...
  16. 261.
  17. futbolculara hafta boyunca top göstermiyor galiba.

    takım sahaya cikinca askerden gelmiş gibi topa saldiriyor aq.
    3 ...
  18. 261.
  19. Galatasaray geçen sezonda lige iyi başlamıştı. durun acele etmeyin bir...
    1 ...
  20. 260.
  21. Transferleri kendi istediyse güzel. Lakin yönetim aldıysa boş.

    Şu takımı benim 24 yaşında futbolla alakası olmayan diş hekimi kardeşime ver o da oynatır çünkü.
    0 ...
  22. 259.
  23. galatasarayın simeonesi olacaktır. inanıyoruz sana imparatudor.
    4 ...
  24. 258.
  25. karizması yok ama galatasaray'a çağ atlattığı ortada olan antrenör.
    0 ...
  26. 257.
  27. Dahiyane sözlükçülerin süzgecinde vasat bulunmuş kendini geliştşrcekmiş...umarım size layık olabilir Ahaha.
    3 ...
  28. 256.
  29. dünün tükakası bugünün kralı

    methiyelerin bir numarası

    yurdum insanın balık hafızası

    çıkar ortaya bazı bazı ...

    evet eleştirel şiir yazdım resmen girdi niyetine,

    zihinler pırıl pırıl tabi yine.

    not:karadenizspor
    5 ...
  30. 255.
  31. Tamamen italyan oyun yapısını oturtmaya çalışan bir abimiz . Başarılı oluyor 2 haftadır.
    0 ...
  32. 255.
  33. Gecen seneki malzemeyle basarili olmak icin buyuk hoca degil buyuk sihirbaz olmak gerekirdi.

    Buyuk kucuk bilmem ama tolgayi o mevkide oynatmayi akil atmesi akilli biri oldugunu gosteriyor. Bu kadronun basinda rikerink, hamza kim dursa buna yakin oynar zaten ama yasin picini o bos kanada sokmamasi,tolgadan da orada hem pres hem de rakip savunmayi karistirma anlaminda katki almasi yaratici, deneysel bi hoca olacaginin sinyalleri.

    Buyuk mac performasi sampiyonlukta belirgin olacak bakalim gorecegiz. Umarim basarili olur.

    edit: duran top abi. Duran top. Hem hucumda hem savunmada duran topa ekstra calismak sart. Bu presle zaten kolay gol yemeyiz ama iki haftadir duran toptan yiyoruz bunu cozmesi lazim.
    4 ...
  34. 254.
  35. büyük hoca değil, büyük hoca eldeki malzeme ile başarıya ulaşan hocadır.

    ama istediği futbolu istediği malzeme ile iyi oynatıyor, geçen sene rezil bir performans sergilemesinin sebebi hem sezon başı yüklemesini kafasına göre yapamamasi hem de oyuncu kalitesi ve koşu düzeylerinin istediği oyunu oynamak için yetersiz olmasıydı.

    bu sene istediği kadroyu aldı, şampiyon da yapacak diye düşünüyorum.

    aklı varsa iyi bir scout ekibi kurar, şu kadroya her sene bir iki genç oyuncu dahil eder, simeone gibi bu takımın başında uzun bir sure kalir kendini iyice pişirir ondan sonra gider.

    daha kat etmesi gereken çok yol var, ama umut vaat ediyor.
    3 ...
  36. 253.
  37. imparatudordur. düşülk yıldızlılar çatlasın.
    2 ...
  38. 252.
  39. aslanım beee. sana güvenmeyen, terim gelsin diyen aptallar senin sikini taşşağını gezdirsin.
    1 ...
  40. 251.
  41. dünyanın en iyi teknik adamıdır.

    tudor dünya marqası len mk
    1 ...
  42. 251.
  43. fenerbahçe'ye vardar maçı öncesi taktik verdiği söyleniyor.
    1 ...
  44. 250.
  45. igor tudor'u eleştiren beyinsizlerin yeni argümanı da "bu takım zaten tudor olmadan da oynar"

    e beynini siktiğim o zaman takım östersunds a yenildiğinde neden tudor'u suçladın? tudor'un bir etkisi yoksa bu adamın ne suçu var o zaman.

    bakın arkadaşlar bu kadar transfer yapıp da daha takımın ilk maçında bir biri ile ahenk içinde oynayan bir takım yaratılmışsa bu teknik direktörün başarısıdır.

    fenerbahçe nin zamanında yaptığı transferleri hepimiz biliyoruz? persie, nani, kjaer, fernandao, ozan tufan, souza, şener, ba, markoviç, volkan şen ve kiralıktan geri dönen onca oyuncuyla neden şampiyon olamadı? demek ki kadro mühendisliği iyi yapılmadı, demek ki o terrerao mudur her neyse iyi para yedi fenerbahçeden, o küçük hüsamettin tipli teknik direktör neden oynatamadı takımı? madem takım oynar.

    eğer östersunds mağlubiyeti tudorun suçu ise bu yaratılan takım da tudor'un başarısıdır. hatta östersunds mağlubiyetinde tudor'un ne kadar az suçlu olduğunu da gördük. yıllarca bize oyuncu yerine halı sahada bile top oynayamayacak adamları medya gazlaya gazlaya izletmiş.

    hatırlarsınız bir kere riekerink selçuk'u bir maç kesti bütün medya vay efendim selçuk nasıl kesilirmiş, onsuz takım pas yapamıyormuş, o olsaydı maçı alırmışız bir sürü haber yaptılar, baskıyla selçuk denen yan ve geri pas uzmanını geri aldı takıma riekerink. çünkü medya hiçbir zaman galatasaray'ın iyi oynamasını istemiyor.

    birlik olalım ve teknik direktörümüzü ite köpeğe yedirmeyelim, yiyeceksek buna biz karar verip biz gönderelim. tabi bu kararı kendi öz futbol aklımızla alalım, medyanın gazıyla değil.
    2 ...
  46. 249.
© 2026 uludağ sözlük