igor tudor

entry612 galeri133
    248.
  1. Futbolu yakından takip eden çoğu insan düşük profilli oluyor maalesef. Yoksa şu adamın gönderilip fatih terimin gelmesini isteyen bu kadar çok kişiye rast gelir miydim diye düşünmeden edemiyorum. Fatih terimmiş bir başka zekasıyla fark yaratan futbolcu olan pirlonun fatih terim hakkında söylediklerine göz atmalısınız. Fatih terim hayatımda gördüğüm en yetenekleri abartılmış insan.
    6 ...
  2. 247.
  3. 246.
  4. yüzümüzü kara çıkartmasını istediğimiz hoca. o kadar salladık.
    3 ...
  5. 245.
  6. bu adama şans verilmeli dedik.

    yavşaklar şimdi de başladı, bu futbolcuları koysan zaten oynar igor tudor'un bi etkisi yok demeye.

    siktirin gidin, o zaman linnes, rodrigues, koray, serdar, tolga? bunlarda mı yeni transfer de iyi oynadılar. adam bariz önde basan, çatır çatır top yapan ve deli gibi koşan bir takım yaratıyor.

    öncelikle bir kere bu adam ortalığı karıştıran, huzursuzluk yapan tüm adamları gönderdi ve dizginleri eline aldı.

    dün nazifoğlu programda konuşuyordu sneijder ile ilgili çok enteresan bilgiler paylaştı. takıma nasıl müdahale ettiğinden, dizginleri eline aldığından, antrenman yapmadığından vs vs. demek tudor'a diş geçiremedi. galatasaray'ın böyle oyuncularla ve oyuncunun huyuna giden teknik direktörlerle işi yok.

    lucescu geliyordu ve iyi ki gelmemiş, eğer gelseydi millet aynen şu cümleyi kuracaktı "vayy lucescu farkını gösterdi, ne oynatmış be takımı helal olsun, tolga linnes, rodrigues, koray ve serdar bile ne biçim top oynadılar" diye lucescuyu öve öve bitiremeyeceklerdi. iyi ki gelmemiş yoksa tudor'un etkilerini göremeyecektik.

    şimdi de takım iyi oynuyor ama taktik yok denmeye başladı. be amına koduğum sığırı fatih terim gelsin diyorsun da fatih terim'in ne taktiği var? hadi bir tane taktiğini söyle! saldır saldır saldır, saldır da nasıl saldırırsan saldır. gol ye ama bi fazlasını at. terim'in taktiği bu. başka da bi sik yok.

    her neyse, igor tudor bana kalırsa çok daha iyi bir takım yaratacağına eminim. medyaya karşı ise inanılmaz tavır almış bu hareketini de kutluyorum. bir takım yavşaklar bu muameleyi hak ediyorlar.

    her neyse, fatih terim artık bu takımın kapısından geçmesin. bizi düşüşteyken bırakıp arkamızdan tüpçüyle iş çevirip, sonra tüpçüden şutu yiyip yine bizim kapımıza dönmeye çalışan sahte kapadayıyı biz mi alıcaz? nereye giderse gitsin!
    4 ...
  7. 246.
  8. Anlayana cok guzel mesaj veriyor aferim, akilli oldugunu ntvspor roportajinda gostermisti.

    Herta macinda yaptigini bu macta biraz daha ileri goturdu. Herta macina selcuk-tolgayla baslayip taraftari yine krize soktu sanmistik ama onu aslinda fernando-ndiaye ikilisinin farkini gostermek icin yapmis. ikinci yari anladik.

    Bu gece de once ndiayeyi oyundan aldi ki kara aslan sahane oynadi, emegine saglik. Ardindan fernandoyu aldi oyundan.

    Bu iki futbolcu, bu seneki galatasaray'in bel kemigi olacaklar. Bu adamlari selcugun agirligi altinda ezdirmedi tudor. iki macta iki akilli hamleyle taraftarin sevgilisi haline getirdi. Bu hareketler sampiyonluga giden yolun taslarini dizme hareketleri. Oster ikinci macinda gotu basi oynadi ama eli zayifti. Simdi boyle boyle dik durursa efsane bile olabilir.

    Teknik-taktik yeterliligini sene icinde gorecegiz o kisim hala muamma ama bu kadro oldukca kaliteli, fizik olarak yeterli oldukca ligi supurecektir. Bugun muthis mac izledik ama oyle bi organizasyon goremedik zaten ilk haftadan bunu beklemek de mallik olurdu. Takim kalitesiyle, fizik gucu ve istegiyle rakibini darma duman etti. Bu cosku bu takimi sampiyon yapacak insallah.

    Tudor umarim o pariltisini gosterdigi aklini iyi kullanir da isi kotarir. Cunku suanda takimin en yumusak karni ve medya bu gumbur gumbur gelen cimbomu ilk tudor uzerinden vurmaya calisacaktir.
    4 ...
  9. 245.
  10. adamin hakkini yemisiz, adamin karabukte kurdugu takim oynattigi top belliydi karabuk takimi yaldir yaldir kosup pres yapiyordu, adam bize geldi 10 tane yuruyen esek ile karsilasti bir halt yiyememesi normal.

    ostersund faciasinda da o 10 esegin 8 i sahadaydi.

    buyuk hoca değil, buyuk hoca elindeki malzemeye gore taktik ureten hocadir, tudor da bunu beceremedi.

    ama istediği topculari aldığında adam gibi bir top oynatabildigini gosterdi, simdilik arkasinda durmak ve bi 5-6 hafta daha gormek lazim.
    5 ...
  11. 244.
  12. kayserispor maçından sonra övülecek ama galatasaray daha çok taktik dışı etkenlerden ötürü kazandı. kayserispor çok zayıf, gs'li futbolcular ilk iç saha olduğu için çok hırslı ve seyirci oyuncuları çok ekstra motive etti.
    1 ...
  13. 243.
  14. Herta macinda ilk yariya selcuk ve tolgayla baslamasina salliyosunuz ama adam selcuk denen sarlatana hak ettigi muameleyi yapti.

    Bu selcuk kasari adim gibi eminim ki fernandoyla oynayip onun toparladigi ortasahada hala varligini surdurmeyi amacliyordu. Oyle bir firsati olsaydi emin olun ndiaye'yi daha baslamadan bitirirdi. Akil almaz dokunulmazligini yillardir goruyoruz.

    Ama tudor ne yapti?

    Yenilere ragmen selcuk ve tolgayi oynatarak ortasahanin ne kadar bitik oldugunu, bas bas bagirdigimiz 3 yildir ortasahasiz oynadigimiz gercegini maci izleyen herkese gosterdi. Fernando ve ndiaye, donk girip tum takimi bozana kadar ortasahanin top kapabildigini, kapar kapmaz ileri cikabildigini, alan kapatabildigini, pas alternatifi yaratarak hucumda oyunu tutabildigini gosterdi. Galatasaray bu ortasahayla savunmada da daha az zafiyet gosterecek, daha az gol yiyecegiz.

    Tudora gelince, tudor cok yipratildi ama artik sikledigini sanmiyorum. isine bakiyor. Bence bu kadroyla basarili olma ihtimali de var. Takim icinde huzursuzluk yaratabilecekleri ve takimda olmayi hic hak etmeyen yetersizleri yollatmayi basarirsa isleri yoluna sokabilir. Ostersond ikinci macindan once gotu basi ayri oynamasaydi inatla savunurdum ama gumbur gumbur gelen takimi daha sezon baslamadan krize soktular kendi elleriyle.
    2 ...
  15. 242.
  16. gün itibarıyla galatasarayin hocası olamayacağını herkese hissettiren hoca bozuntusu...

    ya terim ya allah kerim..
    1 ...
  17. 241.
  18. Orospu evladı hiç mi fm izlemedin. Adam sakatlanan orta saha yerine stoper alıyor ya. Yedekte ndiaye ve fernando var. Sana oksijen veren ağacın yaprağını sikeyim.
    5 ...
  19. 240.
  20. Özbek'in bu adamı göndermemesinin tek sebebi kendisinden vasıfsız birini her gün karşısında görüp mutlu olmasıdır.
    5 ...
  21. 239.
  22. Yanlış gormediysem az önce sakatlanan Selçuk inan'in yerine Koray Günter'i oyuna aldı. Yemin ediyorum sınaniyoruz.
    2 ...
  23. 238.
  24. basın mensuplarını hoplatmaya başlamış, helal koçum böyle devam. ben senin yerinde olsam evren göz ve bir kaç kişinin daha sorusunu alırım sadece, özellikle o erhan telli denen adamı tesislerin 1 kilometre uzağına yaklaştırmam.
    1 ...
  25. 237.
  26. Elinde doğru düzgün oynayan oyunculara sahip kadro kurduğunda nasıl bir takım yarattığını karabükspor'da gördük. Şu anda amatörler tarafından yönetilen büyük bir takımın teknik direktörüdür.
    3 ...
  27. 236.
  28. Enfes teknik ve taktik bilgilerini club bruge teknik direktörüne aktarmış kişi. Evet beyler başakşehir turu geçti rahat olun.
    1 ...
  29. 235.
  30. o kadar kötü bir teknik direktör ki takımlarının hücum setleri olmadığı ve çalıştırmadığı çok açık! kendisi için bir eğitim vidosu bırakalım buraya;
    http://alkislarlayasiyoru...istigini-macta-uygulamasi
    0 ...
  31. 234.
  32. suç tudor'da değil onu oraya getirende. bilmiyorlar mıydı bir bok olamayacağını?
    0 ...
  33. 233.
  34. galatasarayımızın efsane olucak teknik direktörüdür, at fava bekle.
    0 ...
  35. 232.
  36. milyonlarca euro harcanıp kurulan takımın başında olmaması gereken teknik direktör.

    bu kadar yatırım bir aceminin ellerine bırakılamaz. galatasaray bu sene şampiyonlar ligine katılamazsa ciddi mali sıkıntılar yaşar ki bu adamda başarı namına hiçbir ışık göremedik 6 ayda.

    daha kariyerli ve az riskli bir teknik direktör şart kere şart.
    3 ...
  37. 231.
  38. Galatasarayda futbolcular beğenmediği hocayı yer. Rijkaard bunun en büyük örneğidir. Şu an takımda böyle bir çatışma var. Bakalım kim kazanacak. Ancak Selçuk o takımda olduğu sürece her zaman yerli çetesi kazanır.
    1 ...
  39. 230.
  40. Galatasarayın başından acilen gitmesi gereken adam zira bu adamla lige başlanırsa gs bu sezonda şampiyonluğa havlu atar.
    0 ...
  41. 229.
  42. Muslerayı harcamaya kalkarsa işte o zaman sikerler seni kamil...
    0 ...
  43. 228.
  44. roman karakteri gibi adı olan kişi.
    0 ...
  45. 227.
  46. galatasarayın şimdiden efsane haline gelmiş teknik adamıdır. umarım adını altın harflerle yazdırmaya devam eder.

    inşaallah galatasaray camiasına uzun yıllar hizmet eder.

    yaşa varol igor.
    3 ...
  47. 226.
  48. futboldan zerre anlamayan bir adam. ilk geldiğinde açıkçası biraz korkmuştum bu adam gs' yi şahlandırır diye ama fos çıktı.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük