ignorabimus

entry131 galeri12
    106.
  1. 105.
  2. Kesin bir kadındır.
    Çünkü Kadınlar Kurtlar Vadisi dizisinden nefret ederler.
    Bir erkek neden nefret etsin ki!
    Aksiyon bol.
    Oyunculuklar iyi.
    Senaryo güzel.
    0 ...
  3. 104.
  4. islamofobik, kefere bir yazar.

    Erdoğan/Akp gidince Müslümanlardan belediye aracılığıyla rövanş alabileceğini düşünen bir meczub.

    Sizin zaten topluluk olarak Müslümanlardan intikam alabilmeniz mümkün değil. Devlet gücünün arkasına sığınmak zorundasınız. Ama unutma ki en başından beri devlet gücüyle veya akpyle varolmamış, sadece Allah’a yaslanan Müslümanlar da var bu ülkede. Umarım Rövanşist davranmaya devam edersiniz de rte’nin bilincini uyuşturduğu Müslümanlar da uyanıp hakkını alır sizden.
    0 ...
  5. 103.
  6. Aynı benim gençliğim. Severim keratayı.
    2 ...
  7. 102.
  8. Kaliteli bir diziden anlamayan bir yazar.
    Herif Kurtlar Vadisi'ne rezalet dedi.
    Pusu da değil ha orijinal olan.
    1 ...
  9. 101.
  10. Bir dönem gocuya kızmış sonra bırakmış

    Kız değilmiş yani.

    Ne saçmalıyorum lan ben.
    3 ...
  11. 100.
  12. antidepresan bağımlısı müptezelin teki yaaa, cinsiyeti ne fark eder.
    4 ...
  13. 99.
  14. bu nasıl nick lan 5 kerede zor okudum.
    2 ...
  15. 98.
  16. ignorabimus kızmış kız mı şimdi?

    Açıklansın.
    1 ...
  17. 97.
  18. 96.
  19. 95.
  20. 94.
  21. 92.
  22. kaliteli bir user. bilgili. anlatımı sakın efendi ve gayette terbiyeli. sözlük için bir değer. sivri dilli ve eleştirel olmak gerçi bazılarının hoşuna gitmez amma velakin kiminin de tarzı böyle. onu da öyle kabul etmek lazım. her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır. o da bazı şeyleri bu şekilde ifade ediyor demekki. bu yazardan maaada, yeri gelmişken şunu söylemekte yarar var: buradaki herkes birbirine saygılı davranmak durumunda ve tabiki bu meyanda kimse kimseyi incitmeden kalbini kırmadan, birbirini kırıp dökmeden meramını yazmak en güzel davranış olacaktır. elbetteki anonim bir ortamda tenkitler kişiler algılanmamalı. tabiki söylem eyleme yönelik olmalı. fakat düşmanca tutumlardan hepimiz kaçınmalıyız. davranışlarda görülen hatalar güzel yapıcı ve tatlı bir şekilde dile gelmez, görmezden gelinirse o halde yazmanın ne anlamı kalır. herkes birbirini övsün geçsin, yok bu kalemin hakkını vermez. adabına uygun olmalı herşey..
    3 ...
  23. 91.
  24. Bak işte tam da bu üstte yazdığı işte bu çocuk.
    2 ...
  25. 90.
  26. Hiç bir şekilde yazarların ilgisini çekemediği için, sözlükte tek işlevi bir şeyler yazanlara laf sokmaya çalışmak olan yazar. Bu da böyle bir model. Allah böyle yaratmış, ne yapacaksın şimdi?
    4 ...
  27. 89.
  28. (#47277334)
    nicki ignorabimus
    Ama siz ignor abimiz diceksiniz.

    insanlar jazz müziği öğrenmek için on yıllarını veriyor.
    Bu herif mixini yapmış bir de.
    Helal olsun.
    0 ...
  29. 88.
  30. --spoiler--
    e ama adam haklı gibi geldi bana; özel mesajdan rahatsız edilmek istemiyordur.
    --spoiler--
    gerçi sonradan mesaj alımını kapatmış. önce de kapatmıştı ama sonra açmıştı.
    1 ...
  31. 87.
  32. E ama adam haklı gibi geldi bana; özel mesajdan rahatsız edilmek istemiyordur.
    2 ...
  33. 86.
  34. profil fotoğrafının aksine sözlükte gıcık olduğum tek yazar. kusura bakmasın ama çok antipatik. bence dünyanın en antipatik insanı veya onlardan biri olabilir. yok böyle huysuzluk. sırf "iyi günler: dedim diye "bir daha rahatsız etme" dedi. mesaj falan yollamam artık ona.
    2 ...
  35. 85.
  36. Sadık ve gizli takipçim. Ama yaşamaya küsmüş biraz. O kadar kötü değil be hayat.
    1 ...
  37. 84.
  38. eski sempatik ve naif havasından çok uzakta olduğu, sürekli göndermede bulunduğu fark edilen, üzen yazar. cidden üzüldüm.
    0 ...
  39. 83.
  40. kadın yakınlarından biri bana yollamasını rica ettiğim yazar. madem benim hakkımda bir şey söylüyorsun ben de sana bir şey kanıtlamak istiyorum.

    ben durmam koçum, pancar motoru gibi çalışırım sürekli. dediğim gibi kadın yakınını getir bana. göstereyim sana. üç kuruşluk iğnelemelerini bir yerine monte ederim senin.
    1 ...
  41. 82.
  42. beni egolu olmakla suçlayarak ego kasan tuhaf bir yazar.

    şaşırdım doğrusu.
    1 ...
  43. 81.
  44. eski çizgisinden uzaklaştığı ve sürekli gönderme yapma isteğinde olup yorduğu için donuza eklediğim bir yazardı. çok üzmüştü beni.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük