saygılı ve seviyeli ilişki ideal ilişkidir bana göre. normal arkadaslarınıza nasıl davranıyorsanız sevgilinize de öyle yanı aynı anlayışı anyı saygıyı göstermeniz gerekiyor tabi ki daha ilgili fakat cıvık değil. elbette bunu her iki tarafın da yapması gerekiyor diye düşünüyorum.
Tanım 2: Durağanlıktan uzaksınız. Birlikte ralli izlemeye gidip paraşütle bile atlıyorsunuz. Bütün heyecanları yaşarken yanınızda en heyecan duyduğunuz insan var. ilişkide ikinizin de ayrı bir alanı var ama ortak alanda buluşmak sizin için hep çok güzel. Yalan yok ikinizde saydamsınız. Sakınacağınız gizleyeceğiniz bir şey yok. Birbirinizin herşeyini biliyor ve öyle kabul ediyorsunuz zaten. içinizden geldiği gibi yaşıyorsunuz. işte ideamdaki ideal.
Bir tarafa kredi çektiriyorsunuz borç bitene kadar çeken kişi iyi davranmak zorunda kalıyor. Tabi bu sevgililik için geçerli ve de öyle birini bulmak asıl mesele *
ideal ilişki mi? ne çok mesaj, ne sıfır mesaj. ne “beni neden aramadın?” tripleri, ne de “aramasa da olur” kayıtsızlığı. ilgi + özgürlük oranı %50-%50 olacak. kahvesini kendi yapacak ama benim kupamdan içecek. işte o zaman olur.
biri “neyin var” dediğinde anlatmak zorunda kalmamak. bazen kahveyle bazen sessizlikle anlaşmak. en önemlisi, “ne olursa olsun yanımda” cümlesinin süslü değil, gerçek olması. not: kimse mükemmel değil ama bazı insanlar seninle olduğunda hayatın sesi ayarlanıyor.