ideal ilişki

entry24 galeri9
    16777214.
  1. 16777215.
  2. Çiftlerin birbirini öncelikli gördüğü ve bilinç seviyeleri aynı olan insanların birlikteliğidir.
    2 ...
  3. 0.
  4. iki haftalık ilişkiden bu çıktıysa yuh amk.
    1 ...
  5. 1.
  6. Taraflardan ikisinin de beyninin olmadığı bi ilişki. Yani en azından bir taraf beynini kenara bırakacak.
    3 ...
  7. 2.
  8. kisinin kendi benligiyle kurdugu iliskidir.. ona buna bulasmadan, tripsiz, dirdirsiz, mantikli.. *

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1382777/+
    9 ...
  9. 3.
  10. saygılı ve seviyeli ilişki ideal ilişkidir bana göre. normal arkadaslarınıza nasıl davranıyorsanız sevgilinize de öyle yanı aynı anlayışı anyı saygıyı göstermeniz gerekiyor tabi ki daha ilgili fakat cıvık değil. elbette bunu her iki tarafın da yapması gerekiyor diye düşünüyorum.
    7 ...
  11. 4.
  12. 4.
  13. Insanin kendi kriterlerine ve kafasindaki ideallerle uyumu sagladigi kisiyle yasayacagi iliskidir onemli olan.
    3 ...
  14. 6.
  15. Tanım 2: Durağanlıktan uzaksınız. Birlikte ralli izlemeye gidip paraşütle bile atlıyorsunuz. Bütün heyecanları yaşarken yanınızda en heyecan duyduğunuz insan var. ilişkide ikinizin de ayrı bir alanı var ama ortak alanda buluşmak sizin için hep çok güzel. Yalan yok ikinizde saydamsınız. Sakınacağınız gizleyeceğiniz bir şey yok. Birbirinizin herşeyini biliyor ve öyle kabul ediyorsunuz zaten. içinizden geldiği gibi yaşıyorsunuz. işte ideamdaki ideal.
    2 ...
  16. 7.
  17. 8.
  18. 9.
  19. karşı tarafa karşı fedakarlık yapılmayan ilişkidir. herkes kendinden sorumlu. kafa rahat.
    0 ...
  20. 10.
  21. 14.
  22. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2302284/+

    Kim ki sevgisini göstermez, onda olan hakkımı helal etmem emmi. Bi' salın kendinizi kardeşim sevgi gösterin doya doya.
    1 ...
  23. 15.
  24. 16.
  25. Bir tarafa kredi çektiriyorsunuz borç bitene kadar çeken kişi iyi davranmak zorunda kalıyor. Tabi bu sevgililik için geçerli ve de öyle birini bulmak asıl mesele *
    0 ...
  26. 17.
  27. olmayandır. yoğun duyguların ileri sürdüğü ilişkileri artık sağlıksız buluyorum.
    1 ...
  28. 18.
  29. 19.
  30. her akşam 2 pos... ay dur öyle değildi konu.

    Fırat Albayram ve Ceyda Kasabalı çifti gibi oluceksın, paso boş yapıceksın, paso geyik, paso kelime şakası, saçma sapan gülmeler filan, harika yav.

    evlenilecek değil, eğlenilecek karı herif lazım bize kardeşim.
    0 ...
  31. 20.
  32. Bu cok goreceli bir konu.
    Ama benim en cok sevdigim versiyon:
    Genis erkek, dar kadin.
    0 ...
  33. 21.
  34. Benim ideal ilişki anlayısım şu:
    Kadının dünya güzeli, dünya tatlısı minnoş bir kedi olduğunu düşünelim:

    -feed me and tell me ı am pretty.
    -beni besle ve bana güzel olduğumu soyle-

    Bu kadar;)
    1 ...
  35. 22.
  36. ideal ilişki mi? ne çok mesaj, ne sıfır mesaj. ne “beni neden aramadın?” tripleri, ne de “aramasa da olur” kayıtsızlığı. ilgi + özgürlük oranı %50-%50 olacak. kahvesini kendi yapacak ama benim kupamdan içecek. işte o zaman olur.
    0 ...
  37. 23.
  38. biri “neyin var” dediğinde anlatmak zorunda kalmamak. bazen kahveyle bazen sessizlikle anlaşmak. en önemlisi, “ne olursa olsun yanımda” cümlesinin süslü değil, gerçek olması. not: kimse mükemmel değil ama bazı insanlar seninle olduğunda hayatın sesi ayarlanıyor.
    0 ...
  39. 24.
  40. Kimsenin birbirini boğmadigi , ama ilgisiz de bırakmadığı ilişkidir.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük