house md

entry814 galeri78
    439.
  1. --spoiler--
    ne amber ne cameron ne masters, 13 kadınımsın.
    --spoiler--
    3 ...
  2. 438.
  3. tüm bölümlerini gözümü kırpmadan sildiğim dizidir. sebebi ise 720p formatında bölümlerini indirmeye başlamam.
    3 ...
  4. 437.
  5. 7 sezonunu oturup izlemeyi an itibariyle gözümün kesmediği dizidir. iki sezon bu yaz izlesem yeni sezonu güncel takip etsem gelecek sömestrda ve gelecek yaz tatilinde kassam bitiririm.
    edit1:ilk sezon bitti.
    edit2:2.sezon bitti.
    edit3:3.sezon bitti. planlarımın önünde gidiyorum.
    edit4:16 bölümlük bu sezonu da bitirmek zor olmadı tabi./10 eylül 2011
    edit5:5.sezon bitti. 6. sezona başladım. s06e01 s04e15-16'dan sonra bu güne kadar izlediğim en iyi bölümüydü. bir roman bile çıkabilir bu bölümden. kendimi yeşil yol'u tekrar okuyormuş gibi hissettim.
    edit6:6.sezon da bitti evet.
    1 ...
  6. 436.
  7. yeni sezonuna kavuşmamıza an itibariyle 65 gün kalmış olan dizidir.
    1 ...
  8. 435.
  9. adamlar kaç sezon çektiler gene de kabak tadı vermedi. helal olsun demekten başka bişey bulamıyorum. bu arada hugh laurie sen nasıl bir insansın demek istiyorum. *
    2 ...
  10. 434.
  11. ''sen tanrıyla konuşuyorsan dindarsın, o seninle konuşuyorsa delisin demektir'' gregory house.
    2 ...
  12. 433.
  13. --spoiler--
    cuddy karakterinin tam bir orospu olduğu dizi. siktirip gitti de allah'tan bizde rahatladık house reyiz de rahatladı. yani rahatlayacak inşallah.
    --spoiler--
    1 ...
  14. 432.
  15. 431.
  16. ilk altı sezonunu bilgisayar karşısında bitkisel hayata girerek izlediğim, yedinci sezona başlayınca "abi bitmesin yaa yazın da seyredeyim" diyerek rölantiye aldığım yine de sömürerek izlediğim dizidir efendim. bölümlerde müthiş daşşağın döndüğü, anlaşılmayan tıbbi muhabbetlerin kısa devreye yol açtığı, bi alex kadar olan kral bişeydir.
    2 ...
  17. 430.
  18. izlerken hiç bitmemesini istediğiniz dizi.
    1 ...
  19. 429.
  20. zamanının en iyi dizilerinden biridir ama ilk defa 7x23 te sezon finali tam olmamıştır.
    ayrıca chase artık silkelensin ve kendine gelsin.daha cerrahi eğitim alalı ne kadar süre geçmiş, her çağırıldığında ameliyata girmesi, girmeyi bırak işi kıvırabilmesi yok artık lebron james dememe neden oluyor.

    chris taub' a artık biri bişey desin.tamam hatuna düşkünsün onu biliyoruz da sağlıklı nesiller, mutlu yaşamlar için korunman gerekmiyor mu yavrum?*.aaaa.
    1 ...
  21. 428.
  22. 7x23 güzel bir sezon finali yapmıştır. zamanının en iyi dizilerinden birisidir. gelecek sezonlarını merakla bekliyoruz.
    2 ...
  23. 427.
  24. sıradan olmayan bir doktorun sıradışı yöntemlerini içeren güzel bi dizi.
    1 ...
  25. 426.
  26. 425.
  27. kalbi kırık house un son halini izledik sezon finalinde. sıradışı bir adam house, dehasını ve doğal olarak yan etkileri var. 7. sezon finalinde pragmatik bir house izledik.
    1 ...
  28. 424.
  29. --spoiler--

    "seni yüz üstü bırakacak insanlara bağlı kalmak zorunda değilsin."
    iyi bir finaldi.

    --spoiler--
    2 ...
  30. 423.
  31. --spoiler--

    pek olmamış bi sezon finali. biz alışmıştık her sezon sonu gerçek soru işaretleriyle bekleyelim dizimizi ama havada bırakmışlar. dizide taubu 2 kadını hamile bırakmış olarak bıraktık. ya 13, ya chase, ya foreman... bunlar üvey evlat mı?. nedir yani onlara iki dakkalık bi muhabbeti niye çok gördüler. ne bilim chase-13 arkadaşlığı nereye gidiyo (bkz.7x22). foreman-13 olayı öylesine kapandımı artk ki kapansın hiç yakışmıyolardı. seneye sezona cuddyninde olmıcanı biliyoruz. e o zaman tahmin etcek ne kalıo. bi şekilde house hastanede kalır. cuddy gider. bla bla. olmadı.

    --spoiler--
    1 ...
  32. 422.
  33. S7E23
    --spoiler--
    yok yok böyle bitemez gelecek sezon 2 gün önceden başlar heralde dizi, bi arabayla girdi diye böyle bişey olacağını sanmıyorum ayrıca arabayla girdiğinde wilsonun eline bişey oluomu ki? evet oluyor, ama böyle bitmemeli, olamamalı. haaayır.
    --spoiler--

    edit: bir yazarın isyanı
    2 ...
  34. 421.
  35. --spoiler--
    7. sezon finali çok zayıf bitmiş, lisa sız gelecek sezonu nasıl geçecek bilinmeyen dizi. zaten hastalarla ilgili olayları son 2 sezondur çoğu bölümde hızlı sarmaya başladım. geriye bir huddy durumu kalıyordu. gelecek sezon wilson la house un 3-5 dakikalık konuşmalarına bakacağız sanırım.
    --spoiler--
    1 ...
  36. 420.
  37. 7x23 sezon finali...beklemedeyiz.
    1 ...
  38. 419.
  39. 7x23'de olivia wilde yani 13 muhteşem görünmektedir. her halini beğeniyorum da bu bölümde olayı bitirmiş insafsız.
    2 ...
  40. 418.
  41. "ulen gelecek sezon ne olucek şimdi" dedirtecek bir final bölümü olsa da dizinin 7x23'ü diğer sezonların finalleri yanında sönük kalmıştır. gelecek sezon değişik bir sezon izleyeceğiz. cuddy'nin (bkz: lisa edelstein) diziden ayrılışı açıkçası beni çok üzmemiştir zira cuddy yengemizi sevsek de kendisi dizinin önemli karakterli arasındaki en sinir bozucu karakterlerden biridir. ayrıca lisa edelstein'ın oyunculuğunu da sevemedim bir türlü tıpkı (bkz: omar epps) gibi. gelecek sezon bize yeni yüzler vaad ediyor izleyelim ve görelim.
    1 ...
  42. 417.
  43. 7x23 bölümünün adı "al sana kapak olsun" olması gereken dizi.
    2 ...
  44. 416.
  45. 7. mevsimin son bölümü yayınlanmış ve yaz tatiline girmiş dizidir.

    ---spoiler---
    bölümün açılışındaki sekansı hastane önünde geçti sanmıştım ama meğer gregory house, lisa cuddy'nin evinin yemek odasına arabasıyla girmiş.

    flashback'le neler yaşandı da house o kadar dellendi gösterildi ama açıkçası ben pek tatmin olamadım.* gene de eve girdikten sonraki tavrı, durumu güzeldi. "closure böyle olur." demiştir. gene de sezon finali için, hele ki dizinin en önemli üç karakterinden ikisinin son bölümleri için pek tat vermemiştir.

    tabiî, gelecek mevsimden başlayarak house hoca efendi hazretleri kendisine yeni bir hastane bulacak. yeni hastanede yeni yüzler olacak. lisa edelstein'in diziden ayrılması kesinleşti zaten. kalanların durumları da yapımcılarla olan münasebetlerine bağlı. duruma göre biri ya da bazıları yeni bölümlerde de görüneceklerdir. robert sean leonard da yok.

    (bkz: cuddy yok wilson yok ne var lan it)
    (bkz: gregory house)
    ---spoiler---

    ekleme:
    ---spoiler---
    omar epps ve robert sean leonard, ücretlerindeki kesintiye karşın, gelecek mevsim de dizide kalacaklarmış. lan, şu dizinin en sevmediğim tipi eric foreman* gene var gene var. peeeh!
    ---spoiler---
    2 ...
  46. 415.
  47. tanıtımı verilen bölümde kendini küvetin içinde ameliyat eden; uçarı, aykırı, çılgın doktor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük