izleyenleri az da olsa meraklandıran yabancı dizi. her bölümde ilginç bir vaka oluyor ve dizinin sonuna kadar üretilen fikirler hep yanlış oluyor. ama son anda her şey kapak gibi ortaya çıkıyor.
gregory house gelecek mevsime hapiste başlayacak. çıktıktan sonra wentworth miller'ın canlandıracağı kişinin canını kurtaracak.
ayrıca gelen bilgi kırıntılarından anladığım kadarıyla house mekân değiştirmeyecek. yani büyük olasılıkla hastaneden ayrılan gregory house değil lisa cuddy. bir iki düşüncem var ama senaristlerin bu durumu nasıl bağlayacaklarını bekleyip göreceğiz.
görünen o ki diziden çıkan tek kişilik lisa cuddy'dir. yerine odette yustman'ın oynadığı jessica adams gelecektir. mekânın değişeceği kesindir. şimdilik başka bir bilgim yok.
lisa edelstein'e oldum olası kanı ısınamamış, odette yustman'a ise ilk gördüğünden beri hasta olmuş biri olarak önümüzdeki mevsimden umutluyum.
of of yeni sezonda gene olivia wilde bi iki bölüm oynayıp gidiyomuş ya. ondan iyi hikayeler çıkıyodu, seviyoduk biz. . bu arada hugh laruie bu gidişin nedeniyle alakalı da şöyle bi yorum yapmış ki haksızda değil.
hayran olunası en iyi hastane dizisidir. tamam belki dizinin her bölümünün aynı seyir halinde devam etmesi biraz klişeleşmesine yol açmıştır belki ama dizinin izlenmesine neden olan asıl etken kahramanlar arası diyaloglardır. tavsiye edilir.
insanların hayatlarını kurtarmaktaki amacı bu şekilde kendisinin onları yeniden yarattığını düşünmesi ve böylece tanrıyla rekabet edebileceğine inanmasıdır.
6.sezon 6.bölümdeki repliğiyle yarmıştır.
80'ler partisinin yapıldığı bir ortam. house partiye 1880'lerin amerikası kıyafetiyle katılmıştır.
cuddy : house. 1980 olacaktı.
house : emin misin ? tam belirtmemişler.
cuddy : bunu almak kaça patladı ?
house : wilson'ın çantasında buldum.
çok övülen , acayip övülen bir dizi.
o kadar ki önünü alamadık , hani daha fazla övmezler dedik , daha da övdüler.
sonucunda bir bakayım dedim ve 12. bölüme kadar geldim.
dizide şimdilik bir klişe var ve hiç şaşmıyor.
1- 1. teşhis her zaman yanlıştır. tedavi işe yaramaz.
2- 2. teşhis her zaman daha kötüye gider. hastanın bir yerlerinden kan gelmeye , kriz geçirmeye başlar.
3- 3. teşhis her zaman doğrudur. ilk 30 dakika boyunca gösterilen birşeylerle ilgilidir. bakır tencereleri gördükmü vücut bakır topluyordur. yarasalar varsa kuduz vardır.
8.sezon trailerında houseun hapishanede görülmesi ve bu sezonun son sezon olmasıyla heyecanı 5 katına cıkartan dizi. (bkz: house seni ne kadar özledim bilemezsin)
anne: ayyy nerden çıkıyo bu karıncalar anlamıyorum.. demin yoktu şimdi sen banyodan çıkana kadar doluşmuşlar.
bifincancay: ben banyo yaptıktan sonra.. hımmmm..
a: demin de kovaya su dolduriim dedim lavabodan. yine bissürü doluşmuş.. ay ay basma. basma.
bfc: lavabodan.. hımm.. borular!
a: ney?
bfc: borular. sıcak su borulara gidince yanıyorlar. dışarı atıyolar kendilerini. o yüzden sıcak suyu kullanınca çıkıyor.. fayansın arkasındalar!
a: tamam da niye bağırıyosun yavrum?
bfc: i think its lupus!
a: efenim?
bfc: get the mri! do the blood test again!
a: ...
bfc: eee yani şey diyorum... dur pazardan karınca tozu aliim ben.
a: mantıklı.
bence bi tür.. diffırenşıl.. dayegnosiz.. sayılırdı. sayılmaz mıydı?
sevilen sayılan bir doktor dizisidir. hatta bayılırım şahsen, öz abim gibidir house. fakat sevgilim ile arama girdiği anda, tüm ilişiğimi kestim. bu ne arkadaş, arıyorum "hayatım, house" mesaj atıyorum "aşkım house". house! çık aramızdan!