house md

entry814 galeri78
    414.
  1. arkadaş how i met your mother, Lost, most akla gelebilecek birçok uzamış dizide bitse de gitsek moduna girilir. girmediğim çok nadir diziler var ki bunlar da dünyanın en iyi dizileri (sopranos, the shield, oz vs) Bu dizi kaçıncı sezona girdi hala kendini sıkmadan izlettiriyor özellikle de tek bir karakter üzerine kurgulanmış olması buna rağmen izletmesi arada bir dizinin genel formatından değişiklik olsun diye farklı tür bölüm çekildiğinde de en iyi kral bölümlerin çekilmesi dizinin değerini gözler önüne seriyor.
    2 ...
  2. 413.
  3. tutku haline gelen dizi, başlanıldı mı bırakılması zor. peşinden koşturan.
    0 ...
  4. 412.
  5. 7x22
    house gene yaptı yapacağını. banyo sahnesi çok iyi olmuş. cuddyle barışma ihtimali üzerinde durulsa da 7x23 promosu tam tersini gösteriyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=t-rrou0l9qo

    zaten cuddy de diziyi bıraktığını yeni projeler karakterler peşinde koşmak istediğini söylemiş. ben diziden ayrılan kişinin oliva wilde olabileceğini düşünmüştüm açıkçası. kadının 6 tane yeni projesi var,gene de bırakmıyor(daniel craig'le film çekio ya daha nolsun). aferin devam etsin. seviyorum 13i ben. bence son bölümde chase'le elektrikleri çok iyi tutmuş. ben olsam yazardım bunlara bi bişiler. birisinin yaşayacak pek vakti yok. diğeri tekrar aşık olup üzülmek istemiyor, o yüzden herkesle düşüp kalkıyor(iyi bişe aslında). tamda istemediği bir kadın aslında, onunla olsa fedakarlıklar yapması gerekecek, çok acı çekecek fln fıstık. valla biri güzel biri yakışıklı diye beraber olsunlar demiyorum, yok öyle bişiy.
    2 ...
  6. 411.
  7. gelmiş geçmiş en iyi dizi house değildir belki ama gelmiş geçmiş en iyi ikili diyalogların olduğu dizidir.
    5 ...
  8. 410.
  9. lisa edelstein ın diziden 7. sezon sonu ayrılacağını açıkladığı dizi. son sezonu pek çekilmez gibi duruyor.

    http://www.tvline.com/201...ker-lisa-edelstein-quits/
    1 ...
  10. 409.
  11. kendini zeki zanneden dallama dizi karakteri. amerikan filmlerindeki zenciler gibi hızlı hızlı konuşup saçma salak laflar sokuşturmaktan başka işe yaramaz.
    0 ...
  12. 408.
  13. 407.
  14. wilson ın 7x21 deki dans figürleri bir yerlerden tanıdık geliyordu belli oldu;

    wilson: http://www.facebook.com/v...o.php?v=10150183452097858

    koreografi: http://www.youtube.com/watch?v=cfOa1a8hYP8
    1 ...
  15. 406.
  16. 7x22'yi izledikten sonra house'dan korkmaya basladim. ciddiyim.
    1 ...
  17. 405.
  18. ---spoiler---

    gregory house, aldığı kas geliştirici ilaçların farelerde kistlere ve ölümlere neden olduğunu öğrendi. bacağının röntgenini* çekti. kendi bacağında da kistler olduğunu görünce bunları almaya kalkar. sıçar. aradağı kimse açmadığından son çare lisa cuddy'ye döner. house, ameliyata alınır. çıktığında bacağı eskisinden de kötü durumdadır.

    kendi bacağına lokâl anestezi yapıp neşterle dalması psikoloji bozacak türdendi. kamera, ışık kullanımı da bu durumu pekiştirdi. kusursuzdu.

    ---spoiler---

    gelecek hafta yayınlanacak 7. mevsim bitişi öncesinde iyice geren, ortalığı büyük bitişe hazırlayan bir bölüm oldu. gelecek bölümde bombayı patlatacaklar ama nasıl bir bomba olduğunu çözemedim. çözen varsa beni de aydınlatsın.
    1 ...
  19. 404.
  20. --spoiler--
    7x22'deki house'un banyodaki sahnesi inanılmazdı.
    --spoiler--

    parmaklarımı ısırmışım.*
    2 ...
  21. 403.
  22. --spoiler--
    7x22 bölümünün özellikle ilk 20 dakikası cidden sağlık açısından zararlı olabilir, oldukça kasvetli yapmışlar. bölümün sonunda gelecek sezonda çifti yeniden biraraya getirecekleri mesajı veriliyor. güzel bir karar. herif yoksa kendi bacağına ameliyat olayına bile girişti, daha ötesi olmaz herhalde.
    --spoiler--
    3 ...
  23. 402.
  24. ekip, dosyası yeni gelen vurulmuş bir polis memuru üzerine konuşur, ve;

    --2x20spoiler--

    house: there's a bullet in his head.
    cameron: he was shot?
    house: no ... somebody threw it at him.

    --2x20spoiler--
    4 ...
  25. 401.
  26. house odasında uyurken cameron, chase ve foreman hastanın kanaması olduğunu haber vermek için bir anda odaya dalar, ve;

    --2x18spoiler--

    cameron: we've got rectal bleeding.
    house: what? all of you?

    --2x18spoiler--
    5 ...
  27. 400.
  28. teşhis belirleme çabası içindeyken tüm ekip birinin yalan söyleyebileceği üzerine odaklanır, cuddy araya girer, ve;

    --2x16spoiler--

    cuddy: these are your big ideas? somebody's lying?
    house: hasn't let me down yet.

    --2x16spoiler--
    1 ...
  29. 399.
  30. bir ay içinde ilk 6 sezonunu izleyince, amaçsız bi şekilde sekerek gezmeme ve en ufak bi durumda hap kullanmama neden olan o mükemmel dizi.
    2 ...
  31. 398.
  32. cameron'a bir hasta yüzünden hiv virüsü bulaşma riski vardır. ve;

    --2x11spoiler--

    house: cameron.
    cameron dönüp bakar.
    house: i love you.
    cameron'ın şaşkınlıktan ağzı açılır ve house aniden elindeki çubuğu cameron'ın ağzına sokar.

    house: get your test results tomorrow.

    --2x11spoiler--
    5 ...
  33. 397.
  34. 7X21'i ile müthiş bir bölüm ortaya koymuş olmasa da ileriki bölümler için beklentiyi acayip arttırmıştır.

    --spoiler--
    wilson'ın zafer dansı bana biraz thom yorke'un lotus flower dansını hatırlattı.
    --spoiler--
    1 ...
  35. 396.
  36. 8. sezon için onay alınmış dizi.
    1 ...
  37. 395.
  38. 7x21 keyifli, tanıdığımız house mantığı yansıması. zarar veren bombalar değil, kindar insanlardır veya kindar insanlar bombalardan daha tehlikelidir. ikincisi daha uyumlu oldu.
    2 ...
  39. 394.
  40. 393.
  41. bugunku gecis bolumu oldu. emin olmamakla birlikte son iki veya uc bolum sezon finali icin. gelecek hafta 7x22 gercekustu manyak bi bolum geliyor, house canli canli vucudunu kestigi goruntuler olacak. hastasiyim lan bu adamin, bi bu bi de behzat amirim..
    1 ...
  42. 392.
  43. bu kadar sofistike bir dizi olmasına rağmen inanılmaz bir raiting alması bile bu dizinin anlayamasanız dahi ana temayla hayata insana, ve tüm kavramlara yönelik müthiş argümanlarla dolu olduğunu hissedersiniz.
    kanımca gelmiş geçmiş en iyi dizidir...çok sevdiğim başka bir dizi olan scrubsa bile burun kıvırmama neden olmuştur...
    ayrıca zekanın lanet olduğunu en iyi ispatlayan eserdir...

    öyle bir karakter düşünün ki kafkanın egoist ve megolaman modifiyelisi olsun...işte house odur...
    3 ...
  44. 391.
  45. 7X20 klasik bir house bölümü olup "özlemişiz böylesini" dedirtti. klasik bir house bölümü nedir ? diye soracak olursanız şöyle bir tanım yapabiliriz; genel itibariyle hastane'de geçen ve house'un hastalarının yaşantıları üzerinden bizi şaşırtan ve bu yaşantılar üzerinden aforizmalar yapan bölümlerdir. ancak bu bölüm tamamen klasik bir bölüm değildi zira

    --spoiler--
    dr.lisa cuddy'nin annesinin hastaneye açtığı dava ve bu durumun house-cuddy ikilisinin sezon sonunda tekrar birleşebilme ihtimalini doğurması da çok güzel bir sezon finali izleyeceğimizin müjdeleyicisi niteliğindeydi.
    --spoiler--

    --spoiler--
    foreman-chase arasındaki çekişme çok güzeldi özellikle foreman'ın gönderdiği "ajan kızın" foreman'a attığı tokattan sonra chase'in foreman'a " aaa sen de mi burdaydın" tadındaki bakışı çok güldürdü.
    --spoiler--

    --spoiler--
    we are, who we are. lotteries are stupid.
    --spoiler--
    1 ...
  46. 390.
  47. 7x2 de wilson ile cuddy ve house arasında yaşanan sahneye hala gülüyorum. house, cuddy ile ilişkisi olduğuna bir türlü inandıramamaktadır en sonunda cuddy house'un penisini tutar ve wilson inanır. yani öyle umuyorum, izleyecem.

    edit: 7x9 da o ilk sahnede cidden tren altında kaldı lan galiba. olum, o kadar inandırıcı olmayın lan. ne yapıyorsunuz amk.

    edit2: 7x13 de pulp fiction göndermesi süper olmuş.
    ve yeter artık editi: 7x20 ile sonunda bitirmiş bulunuyorum. bu da normal bir bölümdü işte. o 13 çok iyi ama. hee.

    yahu bir de, her house bölümünün finalinde çalan bir şarkı oluyor ya. güzel oluyor genelde. şu şarkıları toplu halde görebileceğimiz bir yer var mıdır acaba. yardımlarınızı bekliyorum. gerçekten ihtiyacım var.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük