1. sezonunu izlerken başrol oyuncusu için "bu tipsiz adamı niye başrole almışlar ki" diye düşündüğüm, fakat dizinin senaryosu gereği başroldeki karakteri dahi olarak göstermesi sonucu 7. sezonda yakışıklı bulmaya başladığım dizidir.
(bkz: zeka tipi düzeltir)
şimdiye kadar izlediğim bölümlerine bakarak konuşursam *, benim doktor olmuş halim gibi. tabi o kadar yakışıklı değilim ama cameron'a yaptıklarını bir çok kız arkadaşıma yaptım. öylesi odunum. ama hoşlarına gidiyor. valla.
diziyi daha önce izlememiştim. supernatural'ın s5'te hatırlamadığım bir bölümünde hileci bunları televizyon dünyasına hapsediyordu. ilk hapsoldukları yer bir hastane dizisiydi. dean winchester nasıl olduysa bu adamın her halini, ayakkabısına kadar biliyordu.
epey güldürmüştü beni o bölüm. sonra ameliyatta sam'e bir doktor camın arkasından 'i love you' falan diyodu, her gördüğü yerde 'sen kaba ama mükemmel bir doktorsun' falan deyip basıyodu tokatı. eğer house md'deki cameron o hale gelecekse, senaristlere sesleniyorum, lütfen abi.
lütfen. katmayın öyle aşırı duygusallık. tadında bırakın. zaten hastane dizisi. millet ne kadar dramatik olduğunu biliyordur.
onun dışında, zaten ben nefret ediyorum öyle vıcık vıcık oyunculuklardan, bari beni düşünün. bak ezel'de eyşan vardı sonra. kötü örnek.
valla cameron o hale gelirse bırakırım diziyi aagedeş.
ucundan accık spoiler vereceğim, s1e16'ya gelmemiş olan okumasın, yandan geçsin pls.
bu bölümde gördük ki, gregor bayağı bayağı duygusal bir arkadaş. ayrıca o gözler, o sakal, o zayıflık, saçların dağınıklığı zaten adamdan karizma akmasına sebep. maşallah diyoruz ve cameron'ın geri dönmesini bekliyoruz. bak çam yarması patron da gitti. bre house, ne beklersin daha.
dünyanın en güzel dizilerinden biri olduğu kulislerde bolca konuşulur.
klasik yağlamaları geçtikten sonra şöyle başlamak istiyorum; bu dizi gerçekten beni değiştirdi. zaten benziyordum bu adama. tabi bu adam kadar zeki olmamam, doktor olmamam ve arkadaş grubumdaki herkesin birbirine miziribıl diye hitap etmemesi dışında*. ama oldum olası mesafeli bir adam olup çok fazla kişisel ilişkiye girmemiş olmam, insanları yanımda değilken daha çekici bulmam cart curt. birgün bu adamla tanıştım. vay anasını dedim sanki andırıyoruz yea. sonra bu adam 5 sezonda yavaş yavaş çöktü. ne tesadüftür ki benim de miziryle aramın gittikçe iyileşmesi bu tarihlere denk geliyordu. kız arkdaşlarımdan sen yalnız öleceksin diye mesajlar alıyordum. gerçek arkadaşlarım dışındaki insanların bana kıl olduğunu alenen fark ediyordum. çok fazla değiştiğimi söyleyemem, ama sanırım bu dizi bende terapi etkisi gösteriyor. bazı mesajları kişisel algılıyorum, bazılarına kızıyorum bazılarına ise şaşırıyorum. neyse diyeceğim odur ki güzel dizi *.
son olarak sözlerimi 'It's never lupus.' diyerek bitirmek istiyorum.
çok merak ediyorum 5. sezon 24. bölüme kadar var bende. acaba devamı var mı lan bunun? bugün ilk bölümü izlemekle başladım. şimdi 1.sezon 2.bölümle devam edeceğim. yolun başındayım. daha çoook izlemem lazım.hdd'ye bu diziyi yükleyen arkadaşıma teşekkür mü etsem yoksa kızsam mı bilemedim şimdi *
Hugh Laurie'nin izleyenlerini mest ettiği , bu diziden sonra Hugh Laurie'nin bu açığı nasıl kapatacağı ve beni başka bir dizi karakteriyle nasıl tatmin edeceğini şiddetle merak ettiğim can dizi. Ölürüm ulan çok seviyorum! Lisa Cuddy de taş be birader!
dizi bittiği gece hiç bir şey eskisi gibi olmayacak, gregory house helvanı ben yapıp dağıtacağım.
--spoiler--
s8x7 klişeler içerisinde her sefer şaşırtmayı becerebilen tek dizi olduğunu bir kere daha gördük.
house sadece hastalara değil, ölülerin neden öldüğü anlaşılamadığı durumlarda rahmetlilere de tanı koyuyor. büyüksün house.
--spoiler--
bu sezon sonunda aramızdan ayrılacak olsanda içimizi ısıttığın 8 yıl için teşekkürler, umarım final adına yakışır olur, hayal kırıklığı yaşatarak bitirme bu hikayeyi.
ben bu notu house sana yazdım: dünyada eşi nadir görülen bir orospu çocuğu olduğun gerçeğini hiç bir şey değiştiremeyecek.
bu dizi fazla oluyor. cidden fazla oluyor. çıtayı aşırı yükselttiler. 8. sezon 7. bölüm yine efsanevi bir bölüm olmuştur.
ulan bir de son sezon yaa off.. yapmayın allahsızlar. son sezonu bilerek mahvedin de bari dizi bittiğinde krizlere girmeyelim..
valla bilmiyorum sözlük biterse ne olacak. her hafta 40 dakikalık house dozumu almazsam krizlere girerim
--spoiler--
robot kolların eşliğinde orgazm olan cameron kadar tahrik edici birşey varmıdır? bence yoktur.
house:yeterince gördünmü?
hasta:hayır.
izleyiciler:hayır! (oyşhhhhh!)
--spoiler--