house md

entry814 galeri78
    539.
  1. 2. sezon 1. bölümü hiç unutamadığım dizi. arada izlenmesi tavsiye edilir bu bölümün.
    0 ...
  2. 538.
  3. "insanların daha güvenli araba kullanmasını istiyorsan hava yastıklarını çıkarıp boyunlarını hedef alan bir maket bıçağı yerleştir. Kimse saatte beş kilometreden daha fazla hız yapmaz."

    Dr.House

    "House:Babanın bir böbreğe ihtiyacı var.
    Kız:babamın böbrekleri iflas mı etmiş ?
    House:Hayır 3 böbrekle havasından geçilmez diye düşünüyoruz da."
    1 ...
  4. 537.
  5. 536.
  6. 8 bölüm sonra sona erecek efsane.
    8 yıl sonra son 8 bölüm..

    1 ...
  7. 535.
  8. en son yayınlanan bölümü ile bir dizi 8 sezon yayınlanıp nasıl hiç baymaz'ın cevabını vermiştir.
    0 ...
  9. 534.
  10. sevilen ve biten dizilerden olacaktır kendisi yakın zamanda. insan ilişkileri üzerinde durup, izleyenlerin kendilerinde çok şey bulabileceği harika dizi. mesela, house u kendime benzetmem gibi, ya da house un bana benzemesi.. bitme desem canım kalır mısın benimle?
    0 ...
  11. 533.
  12. dr.house un sürekli yanlış tedavi yaparak hastayı son noktaya getirip sonra kurtardığı dizidir.
    0 ...
  13. 532.
  14. sırf bu adamın ne dediğini anlamak için tıp yazdım. artık anlayabiliyorum muhhahah çok güzel bir duygu yemin ediyorum.
    tanım:gregory house adlı doktorun hastaları tedavi etmesini konu alan dizi.
    0 ...
  15. 531.
  16. --spoiler 8-14--

    bu sıralar iyice drama sardılar. "hem kör hem sağır olmak mı - ölmek mi"
    yine de bu bölümde de çok güldüm zaten o adam house'un babası olamayacak kadar salak bir tipti.
    galiba gerçek babası final bölümünde ortaya çıkacak.

    --spoiler 8-14--
    1 ...
  17. 530.
  18. biteceğini duyurmasıyla birlikte kitleleri depresyona sürüklemesi muhtemel olan, tv tarihinin en orijinal fikirlerinden biri.
    1 ...
  19. 529.
  20. taub'un 4 kişilik yardımcı kontenjanındaki en akıllı kişi olduğunu gösteren dizi. *
    0 ...
  21. 528.
  22. bambaşka bir tadı olan dizidir. bir başrol hayal edin, topal olsun, yakışıklı olmasın ,kaslı vücutlu olmasın, 8 sezondur dibe vursun ve bu kadar sevilsin. gitti onca playboy güzelinin arasından cuddye vuruldu, nedense başrol erkeğinin seveceği seksi dilber kontenjanı house da işe yaramadı. aşkları daha bir anlamlı daha bir gerçek gibi.. adam naptı bize bilmiyorum, erkek kelimesinin anlamını değiştirdi. üzülüyorum, bir haftadır yüreğime bir yumruk oturmuş sanki. bunca görsel çöplüğün ortasında muhteşemdin house md. ve cuddy mutlaka geri dönmeli cuddy olmadan final yapılmaz.

    zaten cuddynin gitme sebebi , dengi ayardaki erkek oyunculardan daha az para alıyor olmasıymış. tamam iş ekonomik ama, sürekli diziye girip çıkan aptal güzelleri diziden kesip şu parayı lisaya verselerdi ölürlermiydi. çok mu zordu??
    1 ...
  23. 527.
  24. mükemmel bir dizidir. başka söze gerek yoktur. biteceğine inanmak bile moralman çökertmiştir. bu kadar kaliteli bir yapım bir daha gelmez bu da böyle biline....
    1 ...
  25. 526.
  26. 8. sezonuyla ekranlara veda edecek olan dizi.

    belki çok abartı gelecek ama haberi ilk okuduğumda cidden sinirim bozlmuştu. evet diziye ve hugh laurie'ye karşı bir hastalığım var.
    bu dizi ilk başladığı zamanlarda 14-15 yaşındaydım. ve çok severek izlerdim. olayların gelişimi, konu işleyişi, alt metinler ve insan psikolojisini ele alış tarzıyla dizi beni beynimden vurmuştu zaten. şimdi biteceğini bilmek garip bir hüzün yarattı. bir dizinin bitişi insanı üzer mi? evet üzermiş.
    hugh laurie'yi ise küçüklükten beri sveiyorum. adamın oyunculuğuna hayrandım ve house karakterini ona çok yakıştırııyordum. şimdi house'un olmayacak olması da sinir bozucu gelmeye başladı bana. hugh laurie'ye diğer roller de yakışsa da hiç bir house gibi olmamıştı ve house gibi olabilecek miydi bilmiyorum. ancak insan en ufacık şeyde kendinde yaratılan bir boşluk hissederken bir dizinin ve hikaye karakterinin de son buluşu o derece boşluk yaratabiliyor onda.
    3 ...
  27. 525.
  28. cuddy li finale hayır denilmeyecek dizi.
    2 ...
  29. 524.
  30. mayıs ayında son sezon olan 8.sezonla final yapacakmış. kedere boğmuştur çok üzmüştür.
    1 ...
  31. 523.
  32. bu sezon son sezonu olacağı kesinleşmiş. her ne kadar eskisi gibi olmasa da house reyizi sıçarken çekip yayınlasalar izlemeyenin burnu kopsun. neyse artık bizde 8 sezonu döndürür döndürür izleriz yapacak bir şey yok.
    2 ...
  33. 522.
  34. 5. sezondan sonra ilk kez iyi bir bölümü yayınlanan dizi.

    --8x11spoiler--
    house abinin duruşmada aklandıktan sonra verdiği ayar bambaşkadır.
    --8x11spoiler--
    0 ...
  35. 521.
  36. 8.sezon 11.bölümü ile özlediğimiz house bölümlerinden birine kavuştuk sonunda. işte böyle biraz heyecan gelsin şu filme ya.
    2 ...
  37. 520.
  38. 8. sezon 11. bölümü ile mükemmelliğine mükemmellik katmış dizi.
    oldukça merak uyandıran, hüzünlü, yer yer gergin, genel işleyişten farklı bir bölümdü.

    --spoiler--
    chase'in durumuna üzülürken wilson'un eksikliğini hissetmediğimi şimdi farkettim.
    --spoiler--
    0 ...
  39. 519.
  40. 4-10 itibariyle issiz adam esintileri aldığım dizidir.Çağan irmak issiz adam alper karakterini yaratirken house hakkında ne dusunuyordu merak ediyorum.
    0 ...
  41. 518.
  42. kelimelerin anlatamayacağı olanüstü bir dizidir. her bölüm merakla,eğlence ile izletir.**
    1 ...
  43. 517.
  44. google trends'e göre yunanistan'da çok popülerdir kendileri.
    http://www.google.com/trends/?q=house+md
    hatta doğu avrupa'daki popülaritesi oldukça dikkat çekmektedir.
    1 ...
  45. 516.
  46. 515.
  47. uzun süredir göremediğimiz "ohaaa!" bölümlerinden biri gelmektedir. gelecek pazartesi (tsi-salı gün doğumuna karşı) yayınlanacak olan nobody's fault'un house's head, wilson's heart ve three stories ayarında olacağı söyleniyor. trailer'dan anladığım kadarıyla house'da görmeye pek de alışık olmadığımız "gore" sahneler var gibi.

    http://www.youtube.com/watch?v=LS5FBFmeBZ8
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük