"insanların daha güvenli araba kullanmasını istiyorsan hava yastıklarını çıkarıp boyunlarını hedef alan bir maket bıçağı yerleştir. Kimse saatte beş kilometreden daha fazla hız yapmaz."
Dr.House
"House:Babanın bir böbreğe ihtiyacı var.
Kız:babamın böbrekleri iflas mı etmiş ?
House:Hayır 3 böbrekle havasından geçilmez diye düşünüyoruz da."
sevilen ve biten dizilerden olacaktır kendisi yakın zamanda. insan ilişkileri üzerinde durup, izleyenlerin kendilerinde çok şey bulabileceği harika dizi. mesela, house u kendime benzetmem gibi, ya da house un bana benzemesi.. bitme desem canım kalır mısın benimle?
sırf bu adamın ne dediğini anlamak için tıp yazdım. artık anlayabiliyorum muhhahah çok güzel bir duygu yemin ediyorum.
tanım:gregory house adlı doktorun hastaları tedavi etmesini konu alan dizi.
bu sıralar iyice drama sardılar. "hem kör hem sağır olmak mı - ölmek mi"
yine de bu bölümde de çok güldüm zaten o adam house'un babası olamayacak kadar salak bir tipti.
galiba gerçek babası final bölümünde ortaya çıkacak.
bambaşka bir tadı olan dizidir. bir başrol hayal edin, topal olsun, yakışıklı olmasın ,kaslı vücutlu olmasın, 8 sezondur dibe vursun ve bu kadar sevilsin. gitti onca playboy güzelinin arasından cuddye vuruldu, nedense başrol erkeğinin seveceği seksi dilber kontenjanı house da işe yaramadı. aşkları daha bir anlamlı daha bir gerçek gibi.. adam naptı bize bilmiyorum, erkek kelimesinin anlamını değiştirdi. üzülüyorum, bir haftadır yüreğime bir yumruk oturmuş sanki. bunca görsel çöplüğün ortasında muhteşemdin house md. ve cuddy mutlaka geri dönmeli cuddy olmadan final yapılmaz.
zaten cuddynin gitme sebebi , dengi ayardaki erkek oyunculardan daha az para alıyor olmasıymış. tamam iş ekonomik ama, sürekli diziye girip çıkan aptal güzelleri diziden kesip şu parayı lisaya verselerdi ölürlermiydi. çok mu zordu??
mükemmel bir dizidir. başka söze gerek yoktur. biteceğine inanmak bile moralman çökertmiştir. bu kadar kaliteli bir yapım bir daha gelmez bu da böyle biline....
belki çok abartı gelecek ama haberi ilk okuduğumda cidden sinirim bozlmuştu. evet diziye ve hugh laurie'ye karşı bir hastalığım var.
bu dizi ilk başladığı zamanlarda 14-15 yaşındaydım. ve çok severek izlerdim. olayların gelişimi, konu işleyişi, alt metinler ve insan psikolojisini ele alış tarzıyla dizi beni beynimden vurmuştu zaten. şimdi biteceğini bilmek garip bir hüzün yarattı. bir dizinin bitişi insanı üzer mi? evet üzermiş.
hugh laurie'yi ise küçüklükten beri sveiyorum. adamın oyunculuğuna hayrandım ve house karakterini ona çok yakıştırııyordum. şimdi house'un olmayacak olması da sinir bozucu gelmeye başladı bana. hugh laurie'ye diğer roller de yakışsa da hiç bir house gibi olmamıştı ve house gibi olabilecek miydi bilmiyorum. ancak insan en ufacık şeyde kendinde yaratılan bir boşluk hissederken bir dizinin ve hikaye karakterinin de son buluşu o derece boşluk yaratabiliyor onda.
bu sezon son sezonu olacağı kesinleşmiş. her ne kadar eskisi gibi olmasa da house reyizi sıçarken çekip yayınlasalar izlemeyenin burnu kopsun. neyse artık bizde 8 sezonu döndürür döndürür izleriz yapacak bir şey yok.
4-10 itibariyle issiz adam esintileri aldığım dizidir.Çağan irmak issiz adam alper karakterini yaratirken house hakkında ne dusunuyordu merak ediyorum.
uzun süredir göremediğimiz "ohaaa!" bölümlerinden biri gelmektedir. gelecek pazartesi (tsi-salı gün doğumuna karşı) yayınlanacak olan nobody's fault'un house's head, wilson's heart ve three stories ayarında olacağı söyleniyor. trailer'dan anladığım kadarıyla house'da görmeye pek de alışık olmadığımız "gore" sahneler var gibi.