8x4 ten sonra belki sezon finali bu kadar iyi olabilir düşüncesindeyim.
--spoiler--
8x5 sezonun en ortalama bölümü olmakla beraber son sahneden ziyade wilson tauub üzerine bahis oynadığını söylediği kısım en eğlenceli kısımdı. ayrıca house tauubı rahat bırakmaz ,zorlaya zorlaya o dna testini ilerleyen bölümlerde tekrar yaptırır. çekik gözlü calimero sinir bozmaya devam ediyor ,klinik sahneleri uzun zamandır gözükmüyor. eskiler ve yeniler şeklinde gurubun ayrılması ilerde eğlence çıkacak izlenimi veriyor.
--spoiler--
ayrıca sezon finalinde dexterı tedavi etmesini bekliyorum. seri katil olması nörolojik sebeplere bağlı (buna benzer bir şey önceki sezonlarda vardı sanırım * )
finale doğru ilerlerken hüzün içindeyiz, senin yerini doldurmak mümkün olmayacak...
en iyi 10 bölüm arasına girebilecek mükemmellikteydi.umarım 5 ci bölüm taub ve chase geri dönmüş olur. bir kere daha keşke bitmese dememe sebep oldu.
spoiler verip büyüyü bozmayalım....
yıllanmış şarap gibi ,her bölümde ayrı bir şeyler var.
8 sezon 2.bölüm bu sezonun iyi başlangıç yaptığını onaylar cinsten bir bölümdü spoiler verip gaz kaçırmak istemiyorum, umuyorum aynı lezzetle finale doğru gider. keşke bitmese diyebildiğim tek dizi.
8. sezon güzel gibi sanki ama yeni giren elemana kıl oldum resmen. konuşması, hareketleri, herşeyi beni kendisine tutmakta. böyle ezik ama ezikliğinden mutlu olan insanlara hep sinir olmuşumdur zaten. bu da onlardan birisi gibi geldi bana. house sırf senin hatrına katlanıyorum buna. zira bu filipinli kız çok fena sinirimi bozmakta. hele sesi beni deli ediyor. işim gücüm yok tanımadığım bir insana tutuldum farkındayım ama çok sinirliyim house. filipinli kizin disinda hersey cok guzel simdilik dizide. bir de 3. bolum gelse de wentworth milleri gorsek diyorum.*
güzel başlayan ve bu sene her bölümü heyecan yaşatacak bir havaya sahip son sezonuna ermiş hayatıma damga vuran güzel dizi. son sezon olması ve kadro değişikliği gibi sorunlarla karşı karşıya kalması sebebiyle çok da kötü olmasa da tatmin edici bir havada başlamasa da 8x2'deki yaratıcı hastalık ile bu sene senaristlerin şaşırtıcı bölüm senaryoları ortaya koyacağının kanıtı gibiydi. heyecanla bekliyoruz bölümlerini house abi saygılar.
çok iyi bir başlangıç yapmıştır. inandığı şey uğruna gözünü tamamen karartıp her şeyi yapmak, sonra haklı olduğunu görmek. muhteşem bi duygu olsa gerek. dizide bu house tarafından çok güzel yansıtılıyor. keşke son sezon olmasaydı diyor ve ikinci bölümü bekliyoruz efendim.
asıl skandal senaristlerin bir sezon önce izleyiciye sundukları olayın aynısını 7. sezonda tekrar satmaya çalışmaları değil; izleyicinin bu numaranın farkında olmamasıdır. en azından türk izleyicisinin. uluslararası bi çalışma yapamadım abi.
6. sezonda gregory house'ı bi yere tıkmışlardı hatırlarsınız.. 7. sinde de aynı durum. tıkılma. kısıtlanma. nöbetçiler. vicodin eksikliği. zenci doktor.
bir tek mekan farklı. birinde akıl hastanesi, öbüründe hapishane. eh.. esasen pek farklı değildir ikisi zaten.
inanılmaz bir basitlik. sıradanlık. ne diyeceğimi bilemiyorum. hani hapishaneye soktun adamı, bari olayları kendince yorumla. farkını göster. kendini tekrarlama böyle. bir prison break ten ayrıl nebleyim.. öne çık.
ben açıkçası soğudum gençler. milyonda bir görülen vakaları temel alarak kurgusunu oluşturan bir yapımın iki dizide bir görülen muhabbetleri yutturmaya çalışması...