Bakın serinin var oluşu bir yana bir de bunu heyecanla bekliyor olmak var. Çıkacağı tarih duyurulduğu andan itibaren aile ile yapılan pazarlıklar var. Biriktirilen harçlıklar var. Aylarca beklenen kitabı 1 günde bitirmesi var. Bir daha öyle seri gelmeyecek malesef. Keşke hepiniz o hazzı yaşayabilseydiniz. Selam olsun 90ların çocuklarına.
Heği potağ!
Ben çok geç tanıştım malesef kendisiyle. Yine de mektubumu bekledim, yine de sıradan bir muggle olmadığıma inandım. Belki zaman hogwarts'ta ve burada farklı işliyordur, burada 30 yaşındayken orada 11 oluyoruzdur ha, olamaz mı?
Banane arkadaş, o mektup bir gün gelecek.
filmleri efsanedir. kitapların bahsetmiyorum bile o evrene bir daldığınızda kendinizi zor alıkoyarsınız. bir ara filmlerdeki hataları bulmaya bile çalışıyordum. kesinlikle ve kesinlikle önerdiğim bir seri.
zaman çarkı, unutulmuş diyarlar serisi, ejderha mızrağı, yerdeniz, yüzüklerin efendisi gibi birçok fantastik kitap serisi okudum ama bunun 1 filmini dahi izlemedim ya. wand ile büyü yapan büyücüler nedense fazlasıyla gay geliyor bana. nerde raistlin reyiz, nerde gandalf reyiz, nerde bu 4 gözlü velet....
Ne zaman izlesem kanal değiştiriyorum amk. Bu seri ilk çıktığında 15 yaşındaydım nerden baksan çocuk sayılırım o zamanda sevmemiştim şimdi 32 yaşındayım gene sevmiyorum.
Kahramanım bellatrix olan müthiş seri bence en büyük ölüm yiyen yazarın ta kendisi ağ harry kimi sevdiyse zikti attı ismi lazım değil bu kadar kötülük yapmadı
Bir beşiktaşlı olarak harry iyi anlıyorum kimi sevdiysek bizde de yaşatmadılar zalım fiko.
ilk kitabını okuduğumda ortaokuldaydım. ilk filmini izlediğimde okurken hayalini kurduğum şeyleri o kadar güzel yapmışlardı ki gerçekmiş gibi büyülenmiştim. Hala bende ilk izlediğimdeki etkiyi yaratmayı başarıyor. Dumbledore öldüğünde ise üniversitedeydim ve o kitabı şehirlerarası yolculukta ağlayarak okuyordum. Otobüste, 20li yaşlarda biri, elinde harry potter ve katılarak ağlıyor... hey gidi günler hey.