Her filmini 5-6 kez izledim. Hey gidi ilk filmi çıktığında 7 yaşındaymışım.
Ölüm yadigarları filminde sırların ortaya çıkması ; Severus Snape'in Harry Potter'a olan tutumu sebebinin Lily Potter'a aşkından olması .
Yine Voldemort ve Dumbledore arasındaki baştan beridir Harry'i yok etme anlaşması beni oldukça etkilemişti .
sanırım en son mutlu olduğum zamanlar bu seriyi izlediğim zamanlardı.
zamanında alçaklıkları anlaşılmış ve ülkeden sürülmüş orospu çocuğu voldemortlar kaybediyordu az şey mi?
kutsal kâse isimli bir masaldan intihal edildiği öne sürülüyor. tabii ki hemen suçlamaya gerek yok; ilhamını alırken birazcık abartmış olabilir... Araştırmak lazım detaylı. (bkz: harry potter intihal mi)
Filmleri kitabını en çok yansıtan filmlerdir.
Kitaplarda tabi ki çok daha fazla ayrıntı var, her karakteri her olayı işleselerdi filmler saatler sürerdi.
Ayrıca o mektup gelecek *
kaç yıllık eğitim kurumunun birkaç dönemde ebesini belleten zibidi. akıllı desen değil, çalışkan desen değil, saygılı desen hiç değil. tamamen ana babası sayesinde bir yerlere gelmiş liyakatsız büyücü müsveddesi. akp surrey gençlik kolu başkanı olur bundan ancak olsa olsa.
Hermione olmasaydı son filme/kitaba kadar bok yaşardı dediğim karakterdir. Şimdi bunu feministler slogan olarak kullanıyormuş ama ben ondan demiyorum.
Bu bir gerçek. Bir başrolün tek vasfı anasız babasız olması olur mu? Bu öyle. Bir de cesur işte, bodoslama cesaret aptallıktır.
Hermione olmasaydı ne ron kalırdı ne de bu. Net.
serisinin ilk kitabı Harry Potter ve Felsefe Taşı'nın nadir bulunan ilk baskısı 28 bin sterlin'e (yaklaşık 217 bin 416 TL) satılmış.Geçen yıl, benzer bir baskı Londra Knightsbridge'deki Bonhams Müzayede Evi'nde 70 bin sterline (yaklaşık 543 bin 445 TL) satılmıştı.