Az önce fetö ile ilgili yayınını izliyordum. Geçmişte türkçe olimpiyatlarında fetö'yü öven akp'lileri gösteriyorlardı ama nedense babacan ve davutoğlu'na yer vermemişler. Halbuki aynı olimpiyatlarda bu ikisi de benzer övgülerde bulunmuştu.
saraçhane'de chp başkanı özgür özel ve on binlerce chp'linin toplu halde zıplamasını canlı olarak yayınlayan kanaldır.
evet zıpladılar, hep birlikte. kih kih
rtük'ün verdiği 10 günlük karartma kararı mahkemeden dönmüş. ankara 21. idare mahkemesi, halk tv avukatlarının itirazlarını haklı bularak rtük'ün kararını iptal etmiş.
geçen burdaki ana haber bültenini sunan elemana denk geldim.
deprem olmayacak rahat olun diyen profesörü* boşverin, diğerini* dinleyelim gibisinden bişe söyledi. "istanbulda kesin deprem olacak kesiin abi ya" demediği kaldı resmen.
Kanaldan başka her şeye benzeyen, sadece hükümet eleştirisi yapıp hiçbir şey üretemeyen kanaldır. Bir benzeri de a haberdir, işleri ve güçleri mahalle kahvesinde yapıldığı gibi goygoyla karşı tarafı eleştiri. izlemeyin izlettirmeyin.
masumiyet karinesi kavramını sadece kendi belediye başkanları söz konusu olunca hatırlıyorlar ama sadece gözaltına alınmış, hakkında henüz mahkeme kararı bile bulunmayan erden timur için mahkemeden önce hüküm bile vermişler.
halbuki sadettin saran gözaltına alındığında bunu siyasi mesele hâline getirmiştiniz. fb tv varken size ne gerek var?
erden ağabey yarın yine aramızda olacak ama dezenformasyon içerikli haberlerinizi de burnunuzdan getirecek.