kanka insan şunu yazarken yüzü falan kızarır lan siz gs li olurken utanma duygunuzu cerrahi operasyon ile alıyorlar mı nedir anlamıyorum adam silme gs li yıllardır gs ye çalışıyor hala sarı lacivert diyorsun *
halil umut meler ile ne alakası var şu anda * buradan yürüyeceksen sadece kendi sahanızda değil tüm sahalarda 1.5 sene kırmızı kart görmediniz yahu el insaf..
konuştuğumuz konu halil umut melerin gs li olması buna yalan diyemiyorsun geliyorsun fenerbahçe 3 senedir kadıköyde kırmızı kart görmedi diyorsun. son 3 sezondur kadıköydeki tüm maçları halil umut meler mi yönetti ? ne oldu şimdi halil umut melerin gs li olduğu gerçeği sizi kolladığı gerçeği değişti mi ? neyin kafası bu kanka.
yahu halil umut meler in galatsaraylı olduğu bilgisi nereden bro? kim diyor bunu? kendisi mi demiş "evet ben galatasaraylıyım" diye? gayet de "değil" diyorum ben buna gördüğün gibi.
bro 1.5 sene kırmızı görmedniz diyorsun bak 3 sene diyorum sana içeride 3 senedir çıkmıyor kart size 3 :)
ayrıca konusulan konu hum un galatasaraylı olması değil bize iltimas geçtiği vurgusu. e sen de demişsin ki galatasaray olsa 1 penaltı ve rakibe 1 kırmızı kart garantiydi diye bak yukarıda da yazmışlar iki istatistikte de fb lider lige *
nereye lider kardeşim ? bir link falan atsana ben 3 dür atıyorum o gün konu kapanıyor ama 2-3 gün sonra geliyorsunuz aynı yalanları söylüyorsunuz. bugünlük kapansın hadi tekrar atayım istatistiği 2-3 gün sonra gene gelir aynı yalanları söylersiniz çünkü siz gs lisiniz yalan ağzınıza yuva yapmış..
penaltı sayılarında trabzon 1. sırada fenerbahçe değil. fenerbahçe 6 siz 4 penaltı atmışsınız ? sanki biz 10 siz 2 atmışsınız algısını bırakın artık ayıptır..
galatasaray karnesi. 28 maçtan 20 sini gs kazanıyor kart bilgileri de yer alıyor aç incele. rakiplere gösterdiği kartları özellikle incele tabi işine gelirse...
brocum hem penaltıda fb galatasaray dan fazla atmışken, hem kart istatistiğinde fb ondeyken neyi çürütmüş oluyorsun tam olarak? bak soylenen sey fb nin 3 senedir içeride kart görmediği durumu. o konuya hiç değinmemişsin mesela. * e hani biz kart görmüyorduk? bak 2 tane de görmüşüz bu sezon. ayrıca yine belirtmişler, tablo güncel değil. hayır kendi söylediğiniz olguyu kendiniz çürütüyorsunuz bir de haklı gibi konuşuyorsunuz o enteresan *
saçmalamakta çığır açtın kankam tebrik ediyorum. sizde cidden sorun var az önce fenerbahçe ligde penaltıda lider diyordun, ligde en az kart gören sizsiniz diyordun ben linkleri koyunca entry değişti bir anda şimdi "bizden çok attınız işte"ye döndü *
sen 1.5 sene yani 2 sezon kırmızı kart görmediğinizde herhangi bir yorum yaptın mı ? yapmadın hebele hübele geçiştirdin dimi zamanında. şimdi neyin yorumunu bekliyorsun sen yorum yapmış mıydın ??
ya sus artık amk konuştukça batıyorsunuz. hani lan penaltıda lider bizdik ? trabzonun olduğunu koyunca trabzon kimsenin umurunda değil diyorsunuz. her maç en az 1 kırmızı kart görmeniz lazımken görmüyorsunuz hala yok biz 2 tane gördük diye masal anlatıyorsunuz. o sayı normalde 2 değil 12 olmalıydı.
kardeş her şey ortada kurtarılması gereken bir şey yok. trabzon yarışta değil mi ? bizden 1 sizden 5 puan geride trabzondaki maçı "gene" size satmazlar ise aranızda 2 puan kalır sadece sen ne anlatıyorsun..
tüm dünya sizinle dalga geçiyor elin ispanyolu italyanı video hazırlıyor barış alper ile alakalı torreira ile alakalı salai ile alakalı yerlerde yuvarlanırlarken. siz hala burada masal anlatın o öyle değil bu böyle diye.