ya sus artık amk konuştukça batıyorsunuz. hani lan penaltıda lider bizdik ? trabzonun olduğunu koyunca trabzon kimsenin umurunda değil diyorsunuz. her maç en az 1 kırmızı kart görmeniz lazımken görmüyorsunuz hala yok biz 2 tane gördük diye masal anlatıyorsunuz. o sayı normalde 2 değil 12 olmalıydı.