yahu halil umut meler in galatsaraylı olduğu bilgisi nereden bro? kim diyor bunu? kendisi mi demiş "evet ben galatasaraylıyım" diye? gayet de "değil" diyorum ben buna gördüğün gibi.
bro 1.5 sene kırmızı görmedniz diyorsun bak 3 sene diyorum sana içeride 3 senedir çıkmıyor kart size 3 :)
ayrıca konusulan konu hum un galatasaraylı olması değil bize iltimas geçtiği vurgusu. e sen de demişsin ki galatasaray olsa 1 penaltı ve rakibe 1 kırmızı kart garantiydi diye bak yukarıda da yazmışlar iki istatistikte de fb lider lige *